Gå til innhold

4-3-3 Manager; Fotball manager spill i Java

Gjest Slettet+9018234

Anbefalte innlegg

Vet du om jeg får noe lignende prosjekter når jeg går på Teknisk Kybernetikk? Virker kult.

(Lagde forresten et veldig primitivt managerspill på vgs i 3IT-A systemutvikling. Spillet funka bare noen ganger, ekstremt med bugs. Det eneste bra var at jeg oppdaterte spillerprofiler automatisk fra en nettside. Jeg ble jo typisk sperra ute da for folk flest liker jo ikke "datatapping". Husk å spør om lov før du henter resultater og sånt fra nett ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Hehe, japp. Var jo en gruppe et par år tilbake som lagde spillet "Trøbbel på stripa".

Mer info om det, og tidligere spill utviklet ved NTNU, sjekk her: http://srm.net/skrivebord/?id=50

Kun navnet man oppgir blir lagret hos stud sin mysql database som er tilgjengelig for alle studenter. Det går også frem (via manualen) at det man skriver inn under "Legg til i highscore liste" etter endt sesong, tilknyttes en online-highscore tabell.

Vet ikke hvilke fag dere har tilgjengelig/innbakt i studieplanen. www.ntnu.no sine emnesider har nok svaret på dette :)

Mvh

Sobient

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Distribuert som .exe fil fordi den innehold kildekode/manual etc. og fordi den skulle være lettest mulig å "deploye" på brukersystemer. (Nullsoft install system ble benyttet). Så vi hadde ikke noen baktanker ved å velge denne måten fremfor andre - Vi fikk det travelt på slutten og tenkte ikke så mye over dette. Raskt og greit var nok filosofien. Men det er absolutt null problem å kompilere en .sit/pakket versjon av spillet mot mac brukere om dette er ønskelig. Men inntil da; Du kjenner nok noen som har pc og kan pakke ut spillet for å så sende det til deg. Krøkete ja, men det funker ;)

Geofrank: Spillene ligger nok på ymse studentområder, hjelper å søke på www.ntnu.no og www.kvasir.no

mvh

Sobient

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...