Gå til innhold

Skriv ditt "dagens tips" + dato her


XtrubioR

Anbefalte innlegg

Alltid ha kompiser ved pc'n under oppsikt. merk: VED, trenger ikke sitte med pc'n holder ved siden av.

Min erfaring er at hvis man lar Tobias være uten oppsikt i 10sekunder (ja, 10 sekunder!) så er tastauret ditt fullt av cola. han holdt en brusboks i hånda, så tittet jeg litt på pc'n så hører jeg, "ååå, kul lampe du har fått deg!" rett etter hører jeg "dunk" dermed var tastauret full av cola. Han klarte å sette ifra seg brusen p bordet, og strekke seg etter en lampe 2sek senere, og under "strekkingen" kom han borti colan som plutselig var utover ikke bare tastauret, men skjermen, musa, tastauret og mobilen som lå der. Men det var bare tastauret som ble 100% ødelagt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alltid ha kompiser ved pc'n under oppsikt. merk: VED, trenger ikke sitte med pc'n holder ved siden av.

Min erfaring er at hvis man lar Tobias være uten oppsikt i 10sekunder (ja, 10 sekunder!) så er tastauret ditt fullt av cola. han holdt en brusboks i hånda, så tittet jeg litt på pc'n så hører jeg, "ååå, kul lampe du har fått deg!" rett etter hører jeg "dunk" dermed var tastauret full av cola. Han klarte å sette ifra seg brusen p bordet, og strekke seg etter en lampe 2sek senere, og under "strekkingen" kom han borti colan som plutselig var utover ikke bare tastauret, men skjermen, musa, tastauret og mobilen som lå der. Men det var bare tastauret som ble 100% ødelagt...

Hvordan skrev du dette innlegget da? :p

Lenke til kommentar
Alltid ha kompiser ved pc'n under oppsikt. merk: VED, trenger ikke sitte med pc'n holder ved siden av.

Min erfaring er at hvis man lar Tobias være uten oppsikt i 10sekunder (ja, 10 sekunder!) så er tastauret ditt fullt av cola. han holdt en brusboks i hånda, så tittet jeg litt på pc'n så hører jeg, "ååå, kul lampe du har fått deg!" rett etter hører jeg "dunk" dermed var tastauret full av cola. Han klarte å sette ifra seg brusen p bordet, og strekke seg etter en lampe 2sek senere, og under "strekkingen" kom han borti colan som plutselig var utover ikke bare tastauret, men skjermen, musa, tastauret og mobilen som lå der. Men det var bare tastauret som ble 100% ødelagt...

Hvordan skrev du dette innlegget da? :p

Hastverk + kjedsomhet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dagens forbanna tips:

 

IKKE tru du klarer å stramme vifta fast til kjøleribba så hardt som du vil.

Både vifta og feste greia knakk. så nå sitter jeg her uten vifte og venter

på en ny som jeg får om ca. 1 uke eller 2.. (vet ikke)

 

Helt forferdelig å ikke kunne sitte på min maskin, sitter på en

233 mhz intel p2 med 128 ram o.s.v DET ER IKKE MORSOMT!!

 

hoho.. ja.. har iallefall lært meg noe denne gangen. :whistle:

håper jeg overlever til jeg får min fagre MIST MegaTower i posten for

da skal det bli kos (hulke over at man ikke har maskin i ferien) :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...