-Teddy- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Alltid ha kompiser ved pc'n under oppsikt. merk: VED, trenger ikke sitte med pc'n holder ved siden av. Min erfaring er at hvis man lar Tobias være uten oppsikt i 10sekunder (ja, 10 sekunder!) så er tastauret ditt fullt av cola. han holdt en brusboks i hånda, så tittet jeg litt på pc'n så hører jeg, "ååå, kul lampe du har fått deg!" rett etter hører jeg "dunk" dermed var tastauret full av cola. Han klarte å sette ifra seg brusen p bordet, og strekke seg etter en lampe 2sek senere, og under "strekkingen" kom han borti colan som plutselig var utover ikke bare tastauret, men skjermen, musa, tastauret og mobilen som lå der. Men det var bare tastauret som ble 100% ødelagt... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Alltid ha kompiser ved pc'n under oppsikt. merk: VED, trenger ikke sitte med pc'n holder ved siden av.Min erfaring er at hvis man lar Tobias være uten oppsikt i 10sekunder (ja, 10 sekunder!) så er tastauret ditt fullt av cola. han holdt en brusboks i hånda, så tittet jeg litt på pc'n så hører jeg, "ååå, kul lampe du har fått deg!" rett etter hører jeg "dunk" dermed var tastauret full av cola. Han klarte å sette ifra seg brusen p bordet, og strekke seg etter en lampe 2sek senere, og under "strekkingen" kom han borti colan som plutselig var utover ikke bare tastauret, men skjermen, musa, tastauret og mobilen som lå der. Men det var bare tastauret som ble 100% ødelagt... Hvordan skrev du dette innlegget da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Alltid ha kompiser ved pc'n under oppsikt. merk: VED, trenger ikke sitte med pc'n holder ved siden av.Min erfaring er at hvis man lar Tobias være uten oppsikt i 10sekunder (ja, 10 sekunder!) så er tastauret ditt fullt av cola. han holdt en brusboks i hånda, så tittet jeg litt på pc'n så hører jeg, "ååå, kul lampe du har fått deg!" rett etter hører jeg "dunk" dermed var tastauret full av cola. Han klarte å sette ifra seg brusen p bordet, og strekke seg etter en lampe 2sek senere, og under "strekkingen" kom han borti colan som plutselig var utover ikke bare tastauret, men skjermen, musa, tastauret og mobilen som lå der. Men det var bare tastauret som ble 100% ødelagt... Hvordan skrev du dette innlegget da? Hastverk + kjedsomhet? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Dagens forbanna tips: IKKE tru du klarer å stramme vifta fast til kjøleribba så hardt som du vil. Både vifta og feste greia knakk. så nå sitter jeg her uten vifte og venter på en ny som jeg får om ca. 1 uke eller 2.. (vet ikke) Helt forferdelig å ikke kunne sitte på min maskin, sitter på en 233 mhz intel p2 med 128 ram o.s.v DET ER IKKE MORSOMT!! hoho.. ja.. har iallefall lært meg noe denne gangen. håper jeg overlever til jeg får min fagre MIST MegaTower i posten for da skal det bli kos (hulke over at man ikke har maskin i ferien) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 IKKE bli med morra di inn på kondomeriet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 IKKE bli med morra di inn på kondomeriet. Hva FAEN gjør morra di der? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 IKKE bli med morra di inn på kondomeriet. Hva FAEN gjør morra di der? Skilt... Uff.... *Glemme* Hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skilt... Uff.... *Glemme* Hehe *se vekk* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hahaha, dagens tips: Kom deg ut. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Er litt redd deg -Teddy- tips tips tips: Skru på varmen inne! det snør 24/7 oppe i hammerfest. EDIT: eller, alle dere som bor her oppe da. hehe. litt teit hvis dere sørpå skal skru opp varmen p.g.a at det snør her. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Gjør det bra på skolen og få deg en bra jobb. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Er litt redd deg -Teddy- Dagens #2 Ikke drikk maling før du skal game, aimen blir litt rar... Endret 8. oktober 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er litt redd deg -Teddy- Dagens #2 Ikke drikk maling før du skal game, aimen blir litt rar... DRIKKE MALING??? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Haha, nå dret jeg støver'n full. .... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 dagens tips: hold deg inne når det snør, *brr* Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 dårlig humor ute å går.. hehe. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 dagens tips: hold deg inne når det snør, *brr* SNØ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg