Same- Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: ikke ta innpådeg at AnAnAs skryter av og ha kjæreste i 4 av 5 poster Skulle til å skrive noe lignende Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Dagens tips: spis litt mer.. ikke tenk på at du er for tjukk.. Endret 7. august 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips2: Hvis man er sulten så nytter det ikke å sitte å vente på at følelsen skal gå bort. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: Ikke sov 2 timer, for så å sitte oppe 5 timer også legge seg igjen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Dagens tips: ''Nytt lørdags kvelden, snart er det skole'' -t [Fordi jeg MÅ] Det er mulig han mente "å nytte", som betyr å gjøre nytte av. Han bruker imperferktumsformen av ordet, og oppfordrer oss til å gjøre nytte av lørdagskvelden (i et ord). [/Fordi jeg MÅ] Endret 7. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Same- Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: ''Nytt lørdags kvelden, snart er det skole'' -t [Fordi jeg MÅ] Det er mulig han mente "å nytte", som betyr å gjøre nytte av. Han bruker imperferktumsformen av ordet, og oppfordrer oss til å gjøre nytte av lørdagskvelden (i et ord). [/Fordi jeg MÅ] Det der er å pirke litt for mye Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: Vifter (i diverse størrelser og utforminger) er en billig og bra ting på varme dager. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: Kjøp minikjøleskap hos Euronics for 300 kr. (Men ikke om du bor i Lillehammer-området, da må du vente til jeg har kjøpt min) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: ikke ta innpådeg at AnAnAs skryter av og ha kjæreste i 4 av 5 poster Hihi. Tøffen Er litt stolt da, vet du. Må jo det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: Utnytt godviljen hos yngre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tips: Ikke drikk 0,7 liter smirnoff spirt dagen før en skal på jobb Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tips for i morgen: Ikke gi klem til skatere. De tar tak i rumpeballene i samme slengen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dagens tips: Kjøp minikjøleskap hos Euronics for 300 kr. (Men ikke om du bor i Lillehammer-området, da må du vente til jeg har kjøpt min) Dagens spørsmål: Bråker de? Thea: ALLE skatere er slik. På samme måte som alle egyptere kaprer fly og kjører de inn i amerikanske stolthetsmonumenter. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Thea: ALLE skatere er slik. På samme måte som alle egyptere kaprer fly og kjører de inn i amerikanske stolthetsmonumenter. Nettopp. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 tips : er du litt tom i magen, er du litt tom i huet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dagens spørsmål: Bråker de? Håper ikke det. Kjøleskapet på kjøkkenet er jo veldig lydløst, selv om man må regne med mer støy med komponenter i mindre skala. Dagens tips: Test før du kjøper. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dagens spørsmål: Bråker de? Håper ikke det. Kjøleskapet på kjøkkenet er jo veldig lydløst, selv om man må regne med mer støy med komponenter i mindre skala. Om det er peltierdrevet (slik det høyst sannsynelig er) vil det, i motsetning til de fleste kjøleskap, kreve viftenedkjøling. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dagens/kveldens tips: Ikke let etter drivere og progammer på Creative sine internett sider hvis du ikke har mye pågangsmot og stor psykiskstyrke. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dagens tips; i fylla er alt lov, rent bortsett ifra folk som kun er ute ettter bråk. *dustehuer* *konsentrere seg veldig med å skriv riktig* Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dagens tips: Ikke la Smirnoff Ice bli varm før du har drukket den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg