Torjus Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Mange av dere har lest tegneserien "Get fuzzy", litt morsomt siden det er nicket mitt så jeg laget en side: http://home.no.net/fuzzy2/nyside(fuzzy2)/index.htm Hva synes dere? Bildet til venstre kunne hatt bedre grafikk ja... Siden vil bli en god del forandret på men jeg er for trøtt nå Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ser bra ut. Det store bildet av katta burde helst vært i en høyere oppløsning. Men jeg regner med at du ikke fant bedre. Banneren burde også være høyere opp, den kommer for nær menyteksten. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Designmessig var det ikke så galt, men: Du har ikke engang et stilark. Lær deg HTML og CSS skikkelig, og omstrukturer siden din Tabeller skal, som de fleste her nå vet, ikke brukes til layout. Se punktet ovenfor. Frontpage er ikke et godt alternativ hvis du har planer om å skrive strukturert og fin kode. Finn deg noe bedre. Over på strukturering; de forskjellige elementene i HTML eksisterer for en grunn. Bruk de. Paragraftekst i p, overskrifter i hn, uthevet tekst i em etc... Du kan lese mer på brainstormsandraves DOCTYPE er et must. Bildet til høyre har blitt resiza i HTML-dokumentet. Dette skal ikke gjøres. Gjør bildet større i et bildebehandlingsprogram som f.eks Photoshop. Hvis jeg deaktiverer stiler i browseren min, er det ingen forandring. Man skulle tro at dette er positivt, men det er det ikke. Se punkt en. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 HTML og sånt er helt gresk for meg dessvere Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 HTML og sånt er helt gresk for meg dessvere Og hvordan lærer man seg gresk..? Evt annet språk..? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Enig med SirIce i kritikken her.. I tillegg - "Ny Side 1"? :!: Lenke til kommentar
acidburn Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Tabeller skal, som de fleste her nå vet, ikke brukes til layout. Se punktet ovenfor. Hvorfor mener du det? Jeg, og flere andre som er godt kjent med både html og php bruker tables, noe som funker helt fint Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Tabeller skal, som de fleste her nå vet, ikke brukes til layout. Se punktet ovenfor. Hvorfor mener du det? Jeg, og flere andre som er godt kjent med både html og php bruker tables, noe som funker helt fint Om du gidder: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=271069 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå