Gå til innhold

Installering på Nokia6600

Anbefalte innlegg

Har et problem med å installere enkelte program på min nokia 6600.
Når jeg skal installere kommer installerings boksen opp så komer det opp en skjerm der det står ingen data funnet.
Dette skjer selv om det står at programmet skal støtte 6600.
Noen som har opplevd det samme og vet hvorfor det skjer.

Håper på mange bra svar :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan lese her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=263279

Har akkurat det samme problemet på min. F.eks EtiCamcorder og andre programmer som er "viktig" å ha får jeg ikke lagt inn. Ikke det så jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll heller... Har foreløpig ikke kommet til bunns i problemet. Vurderer å ta den med til butikken å klage....

Litt offtopic: Bruke mobilen til fjernkontroll? Til hva da, styre mp3 fra mobilen til pcen eller styre kanaler på tven?

Lenke til kommentar

Remerser: Kan man bare styre de fem som er satt opp, eller man man også styre flere?'

Edit: Så på hjemme siden dems og hva det støtter:

The list of supported brands is long and contains following manufactures and their compatibles: Admiral, Aiwa, Akai, Allsat, Anitech, Apex, Aristona, Avex, Barco, Blaupunkt, Bush, CCE, Crown, Cyberhome, Daewoo, Denon, Elemis, Elitron, Finlux, Funai, Galaxis, GoldStar, Grundig, Hitachi, ITT-Nokia, JVC, Kenwood, LG, Lifetec, Loewe, Magnavox, Manhattan, Marantz, Mark, Matsui, Meliconi, Mitsubishi, Nec, Nokia, Onkyo, Orava, Orion, Panasonic, Philips, Phonola, Pioneer, RCA, Portland, Rubin, Samsung, Salora, Sanyo, Schneider, SEG, Sharp, Sherwood, SKY-Digital, Sony, Synudyne, Technics, TechniSat, Tesla, Thomson, Tivo, Toshiba, UK-Digital, UK-OnDigital, Universum, Watson, Yamaha,

Støtter denne program varen alle disse selskapene?

Er det noen erfaringer om dette produktet?

Endret av petter'n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...