Anders86 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har et problem med å installere enkelte program på min nokia 6600. Når jeg skal installere kommer installerings boksen opp så komer det opp en skjerm der det står ingen data funnet. Dette skjer selv om det står at programmet skal støtte 6600. Noen som har opplevd det samme og vet hvorfor det skjer. Håper på mange bra svar Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du kan lese her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=263279 Har akkurat det samme problemet på min. F.eks EtiCamcorder og andre programmer som er "viktig" å ha får jeg ikke lagt inn. Ikke det så jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll heller... Har foreløpig ikke kommet til bunns i problemet. Vurderer å ta den med til butikken å klage.... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du kan lese her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=263279 Har akkurat det samme problemet på min. F.eks EtiCamcorder og andre programmer som er "viktig" å ha får jeg ikke lagt inn. Ikke det så jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll heller... Har foreløpig ikke kommet til bunns i problemet. Vurderer å ta den med til butikken å klage.... Litt offtopic: Bruke mobilen til fjernkontroll? Til hva da, styre mp3 fra mobilen til pcen eller styre kanaler på tven? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Styre kanaler på tv'n, radio'en, cd-, dvd- og videospilleren osv. Han teknte nok på Psiloc Total IRremote for s60 Edit: Død link--- Endret 22. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Styre kanaler på tv'n, radio'en, cd-, dvd- og videospilleren osv. Han teknte nok på Psiloc Total IRremote for s60 Edit: Død link--- Får å kunne bruke det programmet, må man ha npe extra utstyr da? Bruker man IR? Er vel ingen tver som har blåtann. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ikke noe ekstrautstyr utenopm programmet. 6600 har jo IR Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Remerser: Kan man bare styre de fem som er satt opp, eller man man også styre flere?' Edit: Så på hjemme siden dems og hva det støtter: The list of supported brands is long and contains following manufactures and their compatibles: Admiral, Aiwa, Akai, Allsat, Anitech, Apex, Aristona, Avex, Barco, Blaupunkt, Bush, CCE, Crown, Cyberhome, Daewoo, Denon, Elemis, Elitron, Finlux, Funai, Galaxis, GoldStar, Grundig, Hitachi, ITT-Nokia, JVC, Kenwood, LG, Lifetec, Loewe, Magnavox, Manhattan, Marantz, Mark, Matsui, Meliconi, Mitsubishi, Nec, Nokia, Onkyo, Orava, Orion, Panasonic, Philips, Phonola, Pioneer, RCA, Portland, Rubin, Samsung, Salora, Sanyo, Schneider, SEG, Sharp, Sherwood, SKY-Digital, Sony, Synudyne, Technics, TechniSat, Tesla, Thomson, Tivo, Toshiba, UK-Digital, UK-OnDigital, Universum, Watson, Yamaha, Støtter denne program varen alle disse selskapene? Er det noen erfaringer om dette produktet? Endret 23. juli 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå