Huscht Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Er på utkikk etter en mp3-spiller og slik som markedet er nå så er det som å se inn i en jungel, så defor lurer jeg på om noen av dere har erfaringer med denne spilleren eller har noen andre anbefalinger å komme med? Krav: - Flashminne - Må tåle litt. Skal jo brukes til mye trening - Min 256mb, helst mer - Liten og lett - Display av noe slag - Pris: under 1000 Fint om det også er: - Kjapp overføring (usb2.0) - Radio Jeg vurderer denne TwinMOS RedRock S21. Endret 22. juli 2004 av Huscht Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Muvo 2 512 mb er jo bra, men den er dyrere. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Muvo2 er sikkert mer enn bra nok den, men prisen spiller en stor rolle her syns jeg. Det virker som om TwinMOS RedRock S21 med 256MB er i en prisklasse for seg selv. Håper bare på at kvaliteten er som alle andre om ikke bedre Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 kjøpte den TwinMOSen i gave til bror min jeg.. virker som et bra valg funkskjoner \ pris.. fm radio og 256MB + + + Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 kjøpte den TwinMOSen i gave til bror min jeg.. virker som et bra valg funkskjoner \ pris.. fm radio og 256MB + + + Ok! Bra. Jeg er på nippet til å kjøpe den, men vil høre hva folk syns om den før jeg gjør innkjøpet. Om du gidder å ta deg bryet, kunne du ha testet den litt? Bare si noen ord om hva du syns om den? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) har desverre ikke fått den enda =) bestilte den igår, den er registrert utsendt så jeg har den nok imorra tror jeg,kan sikkert skrive litt om den da.. EDIT den fikk editors choice på italienske hw-vault Trykk her Endret 27. juli 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Det ble så jeg kjøpte denne spilleren og jeg kan ikke si meg annet enn storfornøyd. Eneste jeg kan sette fingeren på er at ørepluggene er litt for små for mine ører, men med litt modding ser jeg ikke på det som noe problem. En annen ting er også at radioen har en tendens til å stanse mellom to stasjoner enkelte ganger. Dette er vel en av tingene som blir fikset på ved firmware oppgradering. Nå skal det nevnes at jeg sikkert ikke kommer til å bruke denne radioen i det hele tatt. Måtte bare prøve den. Er liksom ikke derfor jeg har kjøpt spilleren. Ellers syns jeg spilleren innfrir på samme måte som alle andre mp3-spillere jeg har vært borte i som koster mange ganger denne spilleren. Skal nevnes jeg ikke har fått satt meg inn i noen andre skikkelig, men denne spilleren er helt perfekt for mitt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå