Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Slik får du 2GB epostkonto gratis (@msn.com)

Anbefalte innlegg

hotmail.png

:D

Hvis du har lyst på en slik konto gjør du følgende:

I Windows XP trykker du WIN+R, skriver msn6.exe og trykker OK. (eller finner "MSN Explorer" en eller annen plass i startmenyen).

Du vil bli spurt om du har internett og alt mulig tull. Svar nei/riktig på alt helt til du blir spurt om du har en e-post adresse. Da velger du at du vil registrere en ny. Så bare følger du instruksjonene slik som du pleier...

PS! Dette er sannsynligvis en bug fra msn.com, så det er ingen garanti for at du har 2GB i morgen også... :p Legg merke til at det står

0% of 2000MB

More storage soon!

:!:

Les mer @ Neowin.net

Så er spørsmålet, hva pokker skal vi med 2000MB til lagring av mail, som ikke kan ha store vedlegg? :roll: 10000 mail tar vel kanskje 100MB.

Forresten, de som bruker e-post til annet enn å motta spam, burde ha noe annet enn jalla e-postkonto ala hotmail/gmail/yahoo.com, som f.eks Exchange/POP/IMAP... (jeg for min del har akkurat nå ca 50GB ledig plass til e-post på mine ekte e-postadresser...)

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, de som bruker e-post til annet enn å motta spam, burde ha noe annet enn jalla e-postkonto ala hotmail/gmail/yahoo.com, som f.eks Exchange/POP/IMAP... (jeg for min del har akkurat nå ca 50GB ledig plass til e-post på mine ekte e-postadresser...)

Nettop, greit nok at min "rene" hotmail konto vil gi meg "større plass".. ellers så bruker jeg selv min egen domene mail til store vedlegg og seriøs-mail...

men uansett, god ting at hotmail vil øke grensen, slik at man ikke behøver å slette mail annenhver dag..

Lenke til kommentar

Veldig praktisk, men er dette lovlig? For å få så mye plass på din hotmailkonto, så koster jo dette vanligvis penger. Blir det ikke da ulovlig (kanskje ikke juridisk, men moralsk) å utnytte en bug i systemet på denne måten?

Lenke til kommentar

TJ: Det er vel ikke så "åpenbart" at dette egentlig skal koste penger... Så lenge du ikke bruker mer enn de 200MB'en (eller var det 100?) vanlige brukere egentlig skal ha (dvs etter oppgraderingen) så kan det vel på ingen måte være ulovlig. Du får jo ingen andre fordeler. POP tilkoblingen fungerer fremdeles kun for de som betaler...

Dessuten, det står faktisk ingenting (sjekket nå) om hvor stor lagringsplass du får under registreringen!

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Onsdag fikk noen av gratisabonnentene til Hotmail seg en hyggelig overraskelse. Da ble det nemlig ved en feiltakelse gitt 2 gigabyte til disse også. Det priviligiet var MSN kjappe med å plukke bort.

Jeg har fremdeles 2000MB...

Men nå står det "Get Hotmail Plus" i stedet for "More storage soon!"

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Feil ga super-Hotmail

Gratiskunder fikk 2 GB mailkonto

Fre 23. jul 2004 kl. 09:25

Man bør slippe å se at Hotmail-kontoen nærmer seg kritisk størrelse med 2 GB lagringsplass

Microsoft har lovet betalende Hotmail-kunder at de skulle få 2 gigabyte på mailkontoene sine. En feil har gitt dette til gratiskundene også.

Noen av de nye brukerne hos Hotmail fikk onsdag en ganske grei overraskelse. De mottok 2 GB lagringsplass etter å ha registrert seg på mailtjenesten. Det er tusen ganger mer enn de 2 MB med plass som nye brukere egentlig skal motta, skriver CNET News.com.

Bare til betalende

Microsoft bekreftet på torsdag at noen av brukerne fikk for mye lagringsplass og at 2 MB er den riktige størrelsen. Dette skal ha blitt forårsaket av en feil som oppsto da Microsoft oppgraderte sine betalende kunder til 2 GB lagringsplass.

- Da vi rullet ut 2 GB lagringsplass, gikk dette til våre gratiskunder også, sa en talsmann for selskapet.

250 til

Microsoft planlegger å endre disse kontoene tilbake til 2 MB, uheldigvis for de som ble berørt av feilen. Allikevel skal gratiskundene også få en økning i lagringsplass i løpet av sensommeren eller tidlig høst. Da får disse 250 MB lagringsplass.

Dette er imidlertid ikke på langt nær så mye som man får dersom man får konto hos Gmail. Goggles tjeneste gir gratisbrukere 1 GB lagringsplass. Det finnes også flere andre alternativer som gir like god kapasitet som dette.

Kilde: Itavisen

Direktelink til artiklen

Endret av steinslett
Lenke til kommentar
I og med at msn explorer ikke funket hos meg, gikk jeg inn for å skaffe meg gmail konto. Utrolig nok tok det bare 10 min før jeg hadde registrert en. :D

Så nå er jeg en lykkelig eier av en gmail konto med 1GB inbox. :w00t:

Hvordan fikk du til det? Trodde de bare var på beta stadiet enda. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...