Gå til innhold

Stenge eller purge Gullkorn?

Anbefalte innlegg

Virker som om folk ikke helt har fått med seg hva Gullkorn-tråden skal brukes til, til TROSS for en fullstendig enstydig og grundig forklaring av HVA som skal dit, og HVORDAN det skal legges frem.

Klager ikke så mye på hvordan folk legger frem gullkorna, det er det at folk på liv og død skal poste alt mulig utenfra der som gjør at tråden mister hele poenget sitt. Når beskrivelsen av forumdelen sier "forumets gullkorn finner du her" så blir det litt feil når en finner både historier fra frisøren til broren til naboen til en forumbruker, noe en forumbruker hørte en kamerat si, eller noe en så på irc. Når en i tillegg begynner å finne quotes fra bash.org der, da sier det seg selv at det går litt over stokk og stein. Skulle Gullkorn fått en tråd for hver eneste gode bash.org-quote så blir det bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så er jeg ikke inne i gullkorn-kategorien så mye at det gjør noe og da er det vanskelig å få med seg slike ting som dette her.

Når slike ting skjer så skal dere bruke rapporter-knappen. Sender dere en liten notis om hva dere synes er galt i en post så ser vi på saken.

Jeg viste ikke at det var så ille stilt til i gullkorn kategorien i det hele tatt. Dere må si fra.

Edit: Og ja, gullkorn skal komme fra dette forumet og ikke andre steder som f.eks bash.org

Meningen med hele kategorien så vidt så jeg har fått med meg er at det skal postes quotes fra dette forumet og ikke andre.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

QUOTE (Ingar @ 22/07/2004 : 13:16)
Jeg mener egentlig at ordningen med at man må sende PM til moderator bør gjenninnføres!

Hvis du tenker på den gamle ordningen der kun moderatorer fikk poste gullkorn, er jeg helt enig. Det er postet veldig mange dårlige gullkorn etterhvert.

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 22/07/2004 : 13:57)
QUOTE (Ingar @ 22/07/2004 : 14:16)
Jeg mener egentlig at ordningen med at man må sende PM til moderator bør gjenninnføres!

Å sende PM er tungvint.

Rapporterer du så får alle moderatorer se og ikke bare de du sender til Pm'en til.

Jeg er ganske sikker på at han mente at Gullkorn burde være som det var før, sånn at man posta forslag til gullkorn til en mod, og så satte moden evt inn gullkornet i Gullkorn (mye gullkorn her). Sånn slapp vi i alle fall en bråte med svada sånn det er nå.

Lenke til kommentar

QUOTE (Rikky @ 22/07/2004 : 14:06)
QUOTE (Ingar @ 22/07/2004 : 13:16)

Hvis du tenker på den gamle ordningen der kun moderatorer fikk poste gullkorn, er jeg helt enig. Det er postet veldig mange dårlige gullkorn etterhvert.

jepp, var det jeg mente ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...