Bleelekwwl Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Når jeg kom inn i Windows i stad og skulle sette resolusjonen til 1600x1200 på 32bit farger, så gikk skjermen ut og sa at jeg skulle sette innstillingene tilbake til en den tåler, men skjermen går ikke tilbake til en innstilling hvor jeg kan se noe bilde på den.. Jeg hører windows i bakgrunnen, men ser ingenting.. Hva kan jeg gjøre nå? Endret 22. juli 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Restart maskinen. Og boot til windows med F8 og velg VGA modus ,og sett tilbake riktig resolusjon og refresh rate. Reboot til vanlig. Har måtte gjøre dette på noen servere flere ganger som har begrensede grafikk kort/skjermer som noen har prøvd for høy oppløsning på. ... Endret 22. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Restart maskinen.Og boot til windows med F8 og velg VGA modus ,og sett tilbake riktig resolusjon og refresh rate. Reboot til vanlig. Har måtte gjøre dette på noen servere flere ganger som har begrensede grafikk kort/skjermer som noen har prøvd for høy oppløsning på. ... Klarer ikke bruke F8 når jeg starter opp... Kan man ikke gjøre dette gjennom BIOS eller no..? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Virker ikke tastaturet ditt fordi det er USB og er avhengig at driverene lastes eller ? Om det er tilfelle må man vel kople til et PS2 tastatur og enable usb keyboard legacy i bios . Man må være kjapp på fingeren for å komme til safe mode menyen. Trykk F8 kjapt flere ganger rett for windows begynner å laste... ... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Virker ikke tastaturet ditt fordi det er USB og er avhengig atdriverene lastes eller ? Om det er tilfelle må man vel kople til et PS2 tastatur og enable usb keyboard legacy i bios . Man må være kjapp på fingeren for å komme til safe mode menyen. Trykk F8 kjapt flere ganger rett for windows begynner å laste... ... Klarte det når jeg brukte PS2 og ikke USB! Takker! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du bør vel muligens sette i bios at keyboard usb legacy = on . Og at det kontrolleres av bios. Så slipper du dette en annen gang. Du kommer vel ikke inn i bios med "del" eller da kanskje ? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Du bør vel muligens sette i bios at keyboard usb legacy = on . Og at det kontrolleres av bios. Så slipper du dette en annen gang. Du kommer vel ikke inn i bios med "del" eller da kanskje ? Kom faktisk alltid inn i bios. Tror kanskje den F-tastelås greia på dette keyboardet er herpa.. Ethernet tilkoblingen i hk'et mitt er ihvertfall det.. Fikk pc'en i går. MÅ bruke et ekstra pci nettverkskort som jeg hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå