DrDoogie Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er selv naa serioest interessert i aa konvertere til Linux. Slik jeg ser det, kan Windows naa ikke lenger bli bedre paa noen maate uten aa sage over grena de sitter paa: Et haap hos forbrukerne om at ting kan bli bedre. Problemet for M$ er da det klassiske "hai-syndromet": Hvis de lager et sikkert, funksjonellt, feature-rich OS, vil ingen lenger se noen grunn til aa oppgradere. Jeg _antar_ at Linux ikke er hemmet av denne aversjonen mot aa innovere. Og jeg har lagt merke til at enkelte - vel - desktop managers, kanskje, overlapper litt funksjonaliteten til WindowBlinds / Object Desktop fra http://www.stardock.com Ettersom sw'en fra stardock etter min mening trenger minst 1,5 aar paa aa modnes, lurer jeg paa om Linux har noe tilsvarende. Hva sier Linux-guru'ene? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Du kan ha mange skins o.l. til desktop managers, det kan være litt mer avansert og vanskeligere enn windows blinds, men det funker tålelig bra. sjekk themes.org o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå