Gå til innhold

Photosmart (EU) R707-komplett, hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

litt lite plass i topicen men det jeg lurer på er hva som er forskjellen mellom

HP Photosmart R707 5.1MP,3x opt./8x dig. zoom, 32MB og

HP Photosmart R707 (EU) 5.1MP,3x opt./8x dig. zoom,lader,32MB?

eneste forskjellen jeg kan se er at ene kameraet har '(EU)' og 'lader' i navnet/kortbeskrivelsen men den detaljerte detaljene til begge oppføringene av kameraet er identiske etter hva jeg kan se.

ellers så koster det 'vanlige' kameraet 3195,- mens 'EU' kameraet koster 2950,-, det er 245,- i prisforskjell, no som vil tilsi nesten akkurat ett ekstra 128mb minnekort 'gratis' viss man vrir litt på det.

hvor er haken?

Edit: bbcode krøll ;)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du kjøper en EU-modell, får du ikke norsk/svensk/dansk bruksanvisning med, mest sannsynlig ikke engelsk heller. Det du får er bruksanvisning fra ett eller annet EU-land, tysk, fransk, spansk italiensk etc. etc.

Det kan være lurt å sjekke om manualen kan lastes ned fra produsenten som pdf-fil, ellers risikerer du å sitte der med manual på et totalt uforståelig språk...

Lenke til kommentar

HP's sider har manualer i PDF format for de aller fleste språk for dette kameraet, så viss den (EU) modellen er det samme kameraet men uten norsk papirmanual, så er det nå ikke noe stort problem da manualen er tilgjengelig på nettet på norsk.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...