Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg prøvde nettop demoen av et spill jeg mer eller mindre aldri har hørt om, før jeg rota fram en noen måneder gammel demo-CD... Jeg synes demoen var skikkelig KONGE! Det var bare et rett fram, skyt eller bli skutt spill, slik som Freedom Fighters som jeg også syntes var konge da det kom ut... Men nå er jeg fortvilt, fortapt og frustrert! Jeg har nemlig søkt på en laaaang rekke nett sider som selger spill, og jeg finner bare PS2 og GBA versjonene av spillet! Hvorfor ville spill utviklerne lage en demo til PC, når det ikke finnes en fullversjon av det??? Når jeg slår av demoen står det noe sånt som "arrives March 2004" og da bør det jo nesten ha kommet ut!? Noen som vet noe om dette??? må ha svar! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 http://www.3dgamers.com/games/killswitch/ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Takker for at du viste meg at det finnes på PC, men det vet jeg jo nesten fra før! Jeg vil vite HVOR man kan kjøpe det!!! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm nå har jeg lett som en tulling, men finner det bare til PS2 i Norge, må nok kjøpe det fra utlandet Tar vist en stund før det kommer til Norge for det var ikke noe forhåndsbestilling på det noen steder der jeg sjekket Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hmm nå har jeg lett som en tulling, men finner det bare til PS2 i Norge, må nok kjøpe det fra utlandet Tar vist en stund før det kommer til Norge for det var ikke noe forhåndsbestilling på det noen steder der jeg sjekket Nei nei og atter nei! nå blir jeg lei meg! Det er i utlandet jeg har letet!!! Huff og huff! Så rundt omkring på bla. Amazon.co.uk, Play.com, CDon.com, gamesmix osv osv... Finner det absolutt ikke!!! Jaja, takker for at du vill prøve å hjelpe så mye du kunne da! Appreciate it! Endret 21. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ville bare si at spillet ikke er sluppet på PC enda. Står ikke dato på siden til spillet heller: http://www.killswitch.com iflg forumet deres så har en fyr kjøpt det men, tror den fyren har kjøpt en xbox eller en ps2 vers og trodd det var en pc versjon. iflg butikken han kjøpte den i, har ikke de annet en xbox eller ps2 vers. spillet ser jo sykt bra ut da.. men det kan jo virke som de har nedprioritert den vers da deres news sider ikke er oppdatert siden 2003. får håpe de får ut fingern snart å får opp farten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Spillet er ikke noe monster-spill akkurat, men det er derfor jeg liker det! Fordi det er så lett oppbygd! Som det sto på demo-CD'n: Enkel moro! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har spilt det på xBox. Ble fort lei. Veldig lite nytt... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Har spilt det på xBox. Ble fort lei. Veldig lite nytt... Jaja, det er jo ikke noe revolusjonerende, men det er ABSOLUTT nok til å få mettet meg litt de siste og hardeste ventedagene før SVÆRINGENE ankommer! EDIT: leifis... Endret 22. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå