Gå til innhold

Dicota sekk fra nbags.no- Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en sekk til laptopen min, ettersom det er ekkelt å kjøre scooter med skuldervesken... Ser at de har en ganske pen/kul sekk på nbags.no. Har noen erfaringer med denne sekken?

Ganske snedig med regntrekk, og ikke minst hull for ørepropper, noe som er kjekt om en skal gå/kjøre langt med sekken på ryggen.

Link til sekken.

Andre plasser de kan ha samme sekken, kanskje rimeligere?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteintrykket var "hmm... jeg har jo en sånn sekk". Og det har jeg også ... bare at den ikke har en mappe for laptop, men en for CDspiller. Så jeg vil si at sekken er god den, men at den ikke er verdt 750 kr ... da kan du heller kjøpe en vanlig sekk å sy inn en slik mappe selv.

Lenke til kommentar

Hvordan er den på ryggen? Verdt pengene...hmm, er jo ikke så ille med tanke på at den er spesiallaget for laptop. JanSport sin koster jo langt over 1000kr. Noen butikker i Oslo de selges? Hadde vært fint å testet sekken på ryggen, med maskina oppi.

Lenke til kommentar

Hmm, tror sannelig jeg skal gå for en slik sekk. Stilig farge, genialt regntrekk, smart med ørepropputgang:)

Holder å betale 632,- på Komplett ja. Takk for tipsene.

Kom gjerne med erfaringer om akkurat du har testet denne sekken.

Lenke til kommentar

Har sett den til 632 kr på Komplett. Men husk at Komplett slenger på en fraktpris i tillegg som er et sted mellom 110-190 kr. Alt ettersom du vil ha Servicepakke, "dør til dør" osv.

Tror den koster 649 kroner på nbags inkludert frakt og ingen såkalte "gebyrer"!.

Endret av RadeonMaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...