finfyr Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Er på utkikk etter en sekk til laptopen min, ettersom det er ekkelt å kjøre scooter med skuldervesken... Ser at de har en ganske pen/kul sekk på nbags.no. Har noen erfaringer med denne sekken? Ganske snedig med regntrekk, og ikke minst hull for ørepropper, noe som er kjekt om en skal gå/kjøre langt med sekken på ryggen. Link til sekken. Andre plasser de kan ha samme sekken, kanskje rimeligere? takk Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Førsteintrykket var "hmm... jeg har jo en sånn sekk". Og det har jeg også ... bare at den ikke har en mappe for laptop, men en for CDspiller. Så jeg vil si at sekken er god den, men at den ikke er verdt 750 kr ... da kan du heller kjøpe en vanlig sekk å sy inn en slik mappe selv. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 huh ? Kan jo vitterlig se rommet for laptop på bildet jo. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hanscats sier at HAN sin sekk ikke har laptoplomme, bare CDspiller lomme:) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hvordan er den på ryggen? Verdt pengene...hmm, er jo ikke så ille med tanke på at den er spesiallaget for laptop. JanSport sin koster jo langt over 1000kr. Noen butikker i Oslo de selges? Hadde vært fint å testet sekken på ryggen, med maskina oppi. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Fant en anmeldelse av sekken på notebookreview.com Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 De selger faktisk den sekken på komplett.no også, HER for 632,- Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) JanSport Lap Station 36L er av veldig høy kvalitet: http://www.nbags.no/product_info.php?cPath=23&products_id=7 De selger disse også i Morris-butikkene. Sekken er regntett, meget bra polstret og har 5 års garanti Endret 22. juli 2004 av snorreh Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hmm, tror sannelig jeg skal gå for en slik sekk. Stilig farge, genialt regntrekk, smart med ørepropputgang:) Holder å betale 632,- på Komplett ja. Takk for tipsene. Kom gjerne med erfaringer om akkurat du har testet denne sekken. Lenke til kommentar
RadeonMaster Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Har sett den til 632 kr på Komplett. Men husk at Komplett slenger på en fraktpris i tillegg som er et sted mellom 110-190 kr. Alt ettersom du vil ha Servicepakke, "dør til dør" osv. Tror den koster 649 kroner på nbags inkludert frakt og ingen såkalte "gebyrer"!. Endret 26. juli 2004 av RadeonMaster Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sekken koster 694,- hos datakjeden. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Samme hva den koster, så lenge sekken er bra. Men det er det enda ingen som kan gå god for, desverre. Får finne en butikk de selger den, og teste den med Dell'n oppi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå