oerhört Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Du må sannsynlegvis ta deg ein tur til bunnen av Marianergropa for å finne noko med meir dybde enn Disgaea: Hour of Darkness. Om du ikkje blir skremt av tanken, kan du forville deg inn i denne skrullete verda i lang, lang tid framover. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bra omtale. Har ikke hørt noe om dette spillet før nå, men dette skal iallefall jeg sjekke ut så fort som mulig... Virket fett!! Skulle bare ønske det kom på gamecube også... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Fikk skikkelig FF-feeling av bildene, fra den tiden FF-spillene var på sitt beste. Spillet så jo ikke ut, men det er akkurat hvertfall jeg vil ha det når jeg setter meg inn i slikt. Mao så blir det nok et kjøpt etter et par minutter prøving i butikken, for å være på den sikre side Lenke til kommentar
dalai Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg må si at dette så veldig interessant ut. er det noen der ute som har erfaringer fra dette spillet? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har spilt det i ca. 20 timer og er storfornøyd. Det er mye mer avansert enn f.eks. Final Fantasy Tactics, og har utrolig mange aspekter som krever at du eksperimenterer og utforsker på egen hånd. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg