Gå til innhold

funker ikke etter reperasjon!?

progod

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sendte inn pcen min til reperasjon (midlertidig nevner jeg ikke firma). Jeg sendte inn min shuttle PC SN85G4, bare standar delene (hovedkortet og kabinettet). Jeg sendte inn pcen pga. strømforsyningsfeil at den ble for varm etter lang tids bruk. De byttet ut strømforsyningen, men da jeg fikk den tilbake ville ikke skjermbildet komme opp. Den er bare svart og den lampen som skal lyse grønt da den er på lyste orangst som tyder på at den er av! Jeg spurte litt rundt vennene mine sa at det var enten skjermkort eller ram. Byttet ut begge men fungerte enda ikke.

Noen tips? Har allerede sendt klage mail.

Pfh. Ken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange ting og hva hadde du tilkoblet strømforskyningen?

Prøv å resette BIOS og sjekk alle kontakter og ledninger som f.eks kabinett LED's og power switch, kontaktene skal stå en spesiell vei på hovedkortet. Rikkle på RAM brikkene og sørg for at de står skikkelig nedi sporene.

Lenke til kommentar

helt sikkert, leverte inn pcen min EN gang for noen år siden, var noe feil med isdn kortet, fyren brukte 5 timer på å finne ut at det var isdn kortet sin driver som ikke funka og jeg måtte betale over 1200 kr.. never again.

Edit: den driveren som ha la inn selv funka ikke skikkelig en gang og det endte med at jeg kjøpte et nytt et..

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...