McLords Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har tenkt å ta av det øverste dekselet på tastaturet og skjære til en plexiplate og sette den på. Noen som vet om jeg må ordne no med ledninger osv hvis jeg skal sette på plexien? Blir det vanskelig? Har ikke peil på tastatur! :!: Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har ikke peil på tastatur! :!: ikke jeg heller så jeg kan desverre ikke hjelpe deg ikke jeg heller så jeg kan desverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Haukeboe, godt innlegg, det må jeg si De fleste tastaturer har ingen kabler som sitter fast i toppdekselet. Men på Fks noen Logitech tastaturer er det knapper og scrollehjul på forsiden av tastaturet. Her kan det være kabler, men det er jo bar å åpne og se. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Haukeboe: har du ikke noe mere å komme med en det så kan du egentlig la være å poste. Unødvendig. Hvis du lurer på hvordan tastaturet ditt ser ut inni så er det bare å finne alle skruene som er plassert på baksiden og åpne tastaturet. Hvis det høres litt risky ut så kan du jo finne et gammel tastatur og skru løst som øvelse først Et tips når du skal skru løs tastatur, det er av og til en skrue bak klistermerket som er bak på tastaturet. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har vært oppe med både et nytt logitech tastatur, og et av den gamle typen.. Ingen av de satt det fast noe ledninger i, det er lite sansynlig at det kjør det. så, du kan jo bare ta det av, er egentlig ingen risk med det PS: Dekslet skal gå lett av, ikke bryt det av! Lenke til kommentar
McLords Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Ok da prøver jeg det. Hadde vært fett med led eller noenwire/strips inni. Får se hva det blir til. Bilder kommer om to uker ca. Skal til Hellas til Lørdan! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ok da prøver jeg det. Hadde vært fett med led eller noenwire/strips inni. Får se hva det blir til. Bilder kommer om to uker ca. Skal til Hellas til Lørdan! Ha en god reise da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå