Flakkmeister Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hei! Switchen min tok kvelden her om dagen, og må nå skaffe meg en ny! Har dere noen å anbefale? Er ute etter en 8 port, helst ikke over 500kr! Størrelse er ikke så farlig, bare at den takler nettverkstrafikk bra Takker for alle svar! Endret 21. juli 2004 av Flakkman Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg foreslår denne switchen . 3com er jo kjent for å lage kvalitetsprodukter. Lenke til kommentar
hce Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg ville gått for en svitsj fra HP, ProCurve 408. Den kommer med livstidsgaranti om det er noe poeng. Har dessverre ikke så god erfaring med 3Com, litt bedre erfaring med HP, men kan man velge fritt ville jeg gått for Cisco. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 har den 3com swicthen, og jeg anbefaler ikke å kjøpe den hvis du er under 30 år siden mange av dem lager en høyfrekvens pipelyd som er jævlig irriterende pappaen min som er 38 år hører ikke lyden men jeg som er 16 år hører den veldig godt, og det er ikke bare swichen min som har det problemet, siden 2 venner av meg har samme swicth og samme problem. jeg vil også anbefale den HP switchen. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 word! 3comen lager sykt irriterende pipelyder! Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har også hatt en av de 3com switchene som jeg har byttet 2 ganger før jeg blei helt tullete i hodet av den forbaska pipelyden, som drev meg til vanvidd, jeg byttet den i en HP ProCurve 408, som er en kongeswitch, så denne anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er det noen grunn til at jeg ikke bør kjøpe DENNE ZyXEL switchen? Har en mistanke om at rent teknisk er switchene i denne prisklassen ganske identiske...? Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 samme hva du kjøper til den prisen. De er alle like bra (eller dårlige alt etter hvordan du ser på det.). Tror de fleste tilfredstiller de fleste behov. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg vil anbefale deg en unex switch! De er billige og bra! Har hatt en 16 porter i to år snart nå, og den betalte jeg litt under 1000 kr for da! MVh Jörgen Gröndal Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Fornøyd med en enkel CNet fåes hos Komplett har to små 5 og 8 portere til en rimelig penge. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=104031&cks=PRL Endret 24. juli 2004 av RobinHood Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 når det gjelder 3com switcher så er de litt kravstore. Det er faktisk en del nettverkskort som ikke funker opp mot 3com switcher. samme gjelder 3com nics mot andre produsenters switcher osv. Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 når det gjelder 3com switcher så er de litt kravstore. Det er faktisk en del nettverkskort som ikke funker opp mot 3com switcher. samme gjelder 3com nics mot andre produsenters switcher osv. Nåja, de 3Com kortene for Ethernet jeg har testet har ikke hatt noen problemer mot andre svitsjer. Det jeg dog har opplevd er at 3Com managed svitsjer og HP managed svitsjer ikke oppfører seg helt pent sammen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hallo i luken .. hvorfor dille sånn i denne tråden.... en switch er en switch ... ferdig. vil du ha tall så oppsøk tomshardware.com, men for å si det sånn. Nic og switch ekke noe å stusse på. Bare kjøp, blikke no katta i sekken uansett. Er ikke grafikkort vi snakker om, eller hestekræfter... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er det noen grunn til at jeg ikke bør kjøpe DENNE ZyXEL switchen? Har en mistanke om at rent teknisk er switchene i denne prisklassen ganske identiske...? har den i 5ports versjon selv, og den fungerer utmerket.. mdi-x på alle porter, så du kan bruke både kryssede og ukryssede kabler.. Billig er merket også, samt at 5porteren er VELDIG liten! Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Av de billige merkene vil jeg på det varmeste anbefale Cnet, og på det sterkeste advare deg mot unex. Hvis du er villig til å punge ut litt mer, så er HP og D-link til å anbefale. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Guess what! Plutselig begynte cnet`en og fungere igjen! men den virker ikke helt stabil da, så det blir nok en ny HP switch eller noe i den duren tenker jeg..! Takk for alle svar! Hadde faktisk tenkt å gå for den 3Com`en, men ikke **** om jeg orker irriterende pipelyder godt dere sa ifra Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hmm, la meg anbefale en Belkin Switch. De ser bra ut, og er helt lydløs! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Switchen min tok kvelden her om dagen, og må nå skaffe meg en ny! Kjøp en med innebyggd PSU så slipper du disse forban*ade trafoklumpene som forpester stikkontaktene, Cnet har en billig en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå