Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken switch anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har den 3com swicthen, og jeg anbefaler ikke å kjøpe den hvis du er under 30 år :tease:

siden mange av dem lager en høyfrekvens pipelyd som er jævlig irriterende :thumbdown: pappaen min som er 38 år hører ikke lyden men jeg som er 16 år hører den veldig godt, og det er ikke bare swichen min som har det problemet, siden 2 venner av meg har samme swicth og samme problem.

jeg vil også anbefale den HP switchen.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt en av de 3com switchene som jeg har byttet 2 ganger før jeg blei helt tullete i hodet av den forbaska pipelyden, som drev meg til vanvidd, jeg byttet den i en HP ProCurve 408, som er en kongeswitch, så denne anbefales på det varmeste

Lenke til kommentar
når det gjelder 3com switcher så er de litt kravstore. Det er faktisk en del nettverkskort som ikke funker opp mot 3com switcher. samme gjelder 3com nics mot andre produsenters switcher osv.

Nåja, de 3Com kortene for Ethernet jeg har testet har ikke hatt noen problemer mot andre svitsjer. Det jeg dog har opplevd er at 3Com managed svitsjer og HP managed svitsjer ikke oppfører seg helt pent sammen av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

hallo i luken .. hvorfor dille sånn i denne tråden....

en switch er en switch ... ferdig. vil du ha tall så oppsøk tomshardware.com, men for å si det sånn. Nic og switch ekke noe å stusse på. Bare kjøp, blikke no katta i sekken uansett. Er ikke grafikkort vi snakker om, eller hestekræfter...

Lenke til kommentar
Er det noen grunn til at jeg ikke bør kjøpe DENNE ZyXEL switchen? Har en mistanke om at rent teknisk er switchene i denne prisklassen ganske identiske...?

har den i 5ports versjon selv, og den fungerer utmerket..

mdi-x på alle porter, så du kan bruke både kryssede og ukryssede kabler..

Billig er merket også, samt at 5porteren er VELDIG liten!

Lenke til kommentar

Guess what! Plutselig begynte cnet`en og fungere igjen! :) men den virker ikke helt stabil da, så det blir nok en ny HP switch eller noe i den duren tenker jeg..!

Takk for alle svar! Hadde faktisk tenkt å gå for den 3Com`en, men ikke **** om jeg orker irriterende pipelyder :p godt dere sa ifra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...