Gå til innhold

Skal du kjøpe Half-Life 2?


Kommer du til å kjøpe Half-Life 2?  

284 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe Half-Life 2?

    • Ja
      202
    • Kanskje
      50
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hl2 skal verken kjøpast eller lastast ned.

 

Gleder meg til vi sitter igjen med kun golfsimulatorer og the Sims. :hrm:

har du noko imot golfsimulatorer? det krever ein del arbeid og lage dei og.

edit: (bare for å sei noko positivt om sims) sims er jo tross alt verdas mest solgte spel, så det tyder på at svært mange folk liker det. så vist piratkopiering fører til at vi får fleire så populære spel, så må det vel vere ein positiv ting.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
hl2 skal verken kjøpast eller lastast ned.

 

Gleder meg til vi sitter igjen med kun golfsimulatorer og the Sims. :hrm:

har du noko imot golfsimulatorer? det krever ein del arbeid og lage dei og.

edit: (bare for å sei noko positivt om sims) sims er jo tross alt verdas mest solgte spel, så det tyder på at svært mange folk liker det. så vist piratkopiering fører til at vi får fleire så populære spel, så må det vel vere ein positiv ting.

Er det mulig for deg å kutte ut sytinga når Half-Life 2 blir nevnt?

 

Vi har skjønt at du er fanatisk tilhenger av Stalker og det taper du bare på. Men for all del, sett deg på bakbena og nekt deg selv det som høyst sannsynlig blir årets spillopplevelse.

Lenke til kommentar
Er det mulig for deg å kutte ut sytinga når Half-Life 2 blir nevnt?

 

Vi har skjønt at du er fanatisk tilhenger av Stalker og det taper du bare på. Men for all del, sett deg på bakbena og nekt deg selv det som høyst sannsynlig blir årets spillopplevelse.

syting?

 

trådstarter spør om vi skal kjøpe hl2, og svarte at eg ikkje skulle kjøpe det. eg ser ikkje heilt kva som er så gale med det.

 

og eg forstår ikkje kva du meiner med at eg taper på å like stalker. og sjølv om hl2 kanskje blir den største spel opplevelsen for deg, så betyr ikkje det nødvendigvis at det vil bli det for meg.

Lenke til kommentar
Er det mulig for deg å kutte ut sytinga når Half-Life 2 blir nevnt?

 

Vi har skjønt at du er fanatisk tilhenger av Stalker og det taper du bare på. Men for all del, sett deg på bakbena og nekt deg selv det som høyst sannsynlig blir årets spillopplevelse.

syting?

 

trådstarter spør om vi skal kjøpe hl2, og svarte at eg ikkje skulle kjøpe det. eg ser ikkje heilt kva som er så gale med det.

 

og eg forstår ikkje kva du meiner med at eg taper på å like stalker. og sjølv om hl2 kanskje blir den største spel opplevelsen for deg, så betyr ikkje det nødvendigvis at det vil bli det for meg.

Kva er det egentlig du har imot HL2..? :ermm:

Lenke til kommentar
har du noko imot golfsimulatorer? det krever ein del arbeid og lage dei og.

edit: (bare for å sei noko positivt om sims) sims er jo tross alt verdas mest solgte spel, så det tyder på at svært mange folk liker det. så vist piratkopiering fører til at vi får fleire så populære spel, så må det vel vere ein positiv ting.

Hehe, du har nok fullstendig misforstått poenget i posten min.

 

Jeg har ingenting mot verken golfsimulatorer eller The Sims, snarere tvert i mot. Poenget mitt var at hvis det til slutt kun er slike forholdsvis rimelige, masseappell-spill som kan tjene penger på PC-plattformen, så vil det være trist.

 

Generelt mener jeg imidlertid at popularitet og kvalitet ikke alltid henger sammen slik det burde. Medal of Honor: Rising Sun, f.eks., solgte i bøtter og spann, enda det var sjeldent dårlig. Tilsvarende for Need For Speed: Underground, som på tross av å være et ålreit bilspill, er langt dårligere enn en masse andre titler der ute.

 

Så svaret må være; ja, jeg er redd for å ende opp med bare slike "populære" spill.

Lenke til kommentar
Kva er det egentlig du har imot HL2..? :ermm:

eg har ikkje noko imot hl2, men sidan eg ikkje likte hl1, og det ikkje er noko nytt/spesielt med hl2, så ser eg ingen grunn til at det skal interesere meg.

 

oerhört: eg er ening i det du sier. men eg skal ikkje utdype det da det vert off-topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...