MaximusMeridius Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 æ putte ein fenger på halv liv to æ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Doom III er et sånt spill jeg kjøper, spiller igjennom hele spillet på normal i vanskelighetsgrad, og forhåpentligvis klarer igjennom på 20-23 timer et sted, deretter går på hylla eller QXL Half-Life 2 der i mot blir jeg å nyte CS Source, DoD, Team Fortress 2, muligens nye oppgraderingspakker, en single player del som er over dobbel så lang som Doom III sin +++ Tror Doom III etter en stund kommer til å få samme status som Far Cry har akkurat nå, mens vi fortsatt nyter HL1 i dag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 [iC,22/07/2004 : 16:32] gikk du videre da? det er mange sider.. Så det nå, men kan ikke du forklare det litt kort da??? okei- latsabb Kort og greit. Det var ganske likt mellom Geforce6800Ultra og x800xt-pe. Men Nvidia sin brikke snek seg forbi med gjennomsnittlig 10fps i hver test..ca. De kjørte spillet på 1600x1200 high quality, 4xAA,8xAF i gjennomsnittlig 60fps. noe som er veldig bra. Du kan jo lese konklusjonen vertfall?? link håper dette var av "hjelp"? Meget til hjelp! Takker! Men, jeg gidder ikke lese konkusjonen heller! kan du ikke ramse den opp? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 HAHA! du trodde vel meg der for et øyeblikk, hva??? Jeg er jo ikke SÅ lat da!!! Leste det selv vettu! Nvidia overrasker faktisk! har sjelden vært bedre enn ATI! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) det virker som det er mange her på forumet som har spilt både hl2 og doom III. trodde ikke de hadde kommet ut enda...hmmm. personlig har jeg ikke fått tak i spillene enda, og kan derfor heller ikke uttale meg om hvem som blir best, har mest replay-value eller har fetest modder. hva med å gi opp de tåpelige og barnslige fanboy-holdningene, til å i stedet se frem til to (helt sikkert) fantastiske produkter. hva med å nyte både doom3 og hl2? det blir dobbelt så mye glede og morro Endret 23. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg for min del gleder meg mest til Doom3 (jeg var (og er) fan av både doom 1 og 2. har ikke noe imot å spille dem den dag i dag), men jeg tror nok begge to vil bli ekstremt bra. Hva jeg tror blir best av de to vil jeg ikke engang uttale meg om Jeg tror begge spillene blir bra på hvert sitt vis, så hva som blir "best" blir vel egentlig opp til hver enkelt person. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hl2 har faktisk kommet ut, i russland, hl2kodene som ble stjålet ble brukt til å lage kopier, alt er på russisk og noen hull i spillet, men det vir vist fullt spillbart Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) hl2 har faktisk kommet ut, i russland, hl2kodene som ble stjålet ble brukt til å lage kopier, alt er på russisk og noen hull i spillet, men det vir vist fullt spillbart Om spillet som evt. er i omløp i Russland eller andre steder kan kalles HL2 ville jeg tatt med en bøtte salt. Half-Life2 er det produktet som ender i butikken. edit: språkføring Endret 23. juli 2004 av Zardoz Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) [iC,23/07/2004 : 04:19] Nvidia overrasker faktisk! har sjelden vært bedre enn ATI! Nvidia har alltid vært bedre enn ATI på OpenGL .. Endret 23. juli 2004 av TCi Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Okay, HL2 har Best Gameplay og grafikk(Hakket over D3), D3 foregår i et lukket room for og si det sånn. Best Grafikk: Half Life2 Best Gameplay: Half Life2 Best Story:Half Life2 Best varighet:Half Life 2 Grafikk: HL2 har mest penger til grafikk pga. HL1 Gameplay:Hl har størst gameplay pågrunn av det vi har sett på E3 Story:D3 repeterer storyen i HL1, HL2 har en mer ny historie VI er nyskjerrige på. Best Varighet: Det er sagt at HL2 har 40 timer med gameplay, og CS Source kommer som tillegspakke så nå trenger vi ikke og kjøpe et nytt spill før HL3. Men jeg skal kjøpe HL2 for gøy, siden jeg kan få det for 399,- når det kommer skal jeg kjøpe det sette inn i plast og vente til jeg får en bra nok pc til og kjøpe HL2, ellers kjøper jeg bare x-box, men grafikken er jo kraftig nedgradert til xbox, men jegn skalø kjøpe HL1 til PS2, sånt at jeg kan spill igjennom dte igjen. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Trodde du hadde slutta å kjøpe spill? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hl2 har faktisk kommet ut, i russland, hl2kodene som ble stjålet ble brukt til å lage kopier, alt er på russisk og noen hull i spillet, men det vir vist fullt spillbart Ja, en latterlig verson som ikke har noe A.I som fungerer, full av bugs, ingen story. Alt i alt et tomt map du kan gå rundt å utforske. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Okay, HL2 har Best Gameplay og grafikk(Hakket over D3), D3 foregår i et lukket room for og si det sånn.Best Grafikk: Half Life2 Best Gameplay: Half Life2 Best Story:Half Life2 Best varighet:Half Life 2 Grafikk: HL2 har mest penger til grafikk pga. HL1 Gameplay:Hl har størst gameplay pågrunn av det vi har sett på E3 Story:D3 repeterer storyen i HL1, HL2 har en mer ny historie VI er nyskjerrige på. Best Varighet: Det er sagt at HL2 har 40 timer med gameplay, og CS Source kommer som tillegspakke så nå trenger vi ikke og kjøpe et nytt spill før HL3. Men jeg skal kjøpe HL2 for gøy, siden jeg kan få det for 399,- når det kommer skal jeg kjøpe det sette inn i plast og vente til jeg får en bra nok pc til og kjøpe HL2, ellers kjøper jeg bare x-box, men grafikken er jo kraftig nedgradert til xbox, men jegn skalø kjøpe HL1 til PS2, sånt at jeg kan spill igjennom dte igjen. Dagens dummeste innglegg? Du sier at HL2 HAR bedre story og at det HAR bedre grafikk, og at det HAR bedre gameplay! Hvordan i helvete kan du vite det? Ved å se på noen filmer? Jeg synes nå storyen i DOOM3 er MINST like fengende! Menneskene har begynt å bygge baser på Mars, fordi Jorden er nært sagt ødelagt av menneskene selv... Ved et eller annet uhell åpnes portene til helvete, og Satans hær styrter ut! Altså, historien er ganske lik Det forrige DOOM, bare at dette har jo selvfølgelig bedre grafikk, AI, gameplay osv osv... HL2 har en historie som er slik at aliens kommer for å ta over jorden og Freeman er der for å redde den... Selfølgelig er det jo mer historie i begge spillene, men jeg forklarte bare litt kjapt... HL2 har, etter min mening, vist seg å ikke ha NOE med enern å gjøre! Bortsett fra at Professoren, G-Man, Freeman og Zombiene er med... Tenk på hvordan enern sluttet! Da sto du å bablet med G-Man i en uendelighet! Og nå begynner du bare på jorden som alien-exterminator? Endret 23. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Story:D3 repeterer storyen i HL1 D3 repeterer historien til d første doom! spillet foregår som om 1 og 2 aldri fant sted.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Story:D3 repeterer storyen i HL1 D3 repeterer historien til d første doom! spillet foregår som om 1 og 2 aldri fant sted.... Akkurat hva jeg sa! Han er vel sikkert for ung til å ha prøvd DOOM han vettu! EDIT: jeg hadde rett! gutten er bare 12 år! Skal ikke mobbe han eller noe sånt for det, men Carmack ville aldri hermet etter hl! Han er jo ikke en idiot! EDIT2: Jeg sier ikke at hl er møkk, men Carmack ville aldri hermet etter en annen spill-utvikler! Endret 23. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vanskelig å si hva som blir best av HL2 eller Doom3. Siden jeg er stor Half - Life fan har jeg gledet meg til HL2 siden jeg runda det. Jeg har store forventninger. Derfor gleder jeg meg mer til HL2 på en måte enn doom3. Selvom jeg har blitt mer og mer forelsket i Doom 3 i det siste etter det jeg har lest og sett. Blir sikkert supre spill begge 2. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 syns fremdeles grafikken i D3 er ufattelig bra jeg... minner om en CGI film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vanskelig å si hva som blir best av HL2 eller Doom3. Siden jeg er stor Half - Life fan har jeg gledet meg til HL2 siden jeg runda det. Jeg har store forventninger. Derfor gleder jeg meg mer til HL2 på en måte enn doom3. Selvom jeg har blitt mer og mer forelsket i Doom 3 i det siste etter det jeg har lest og sett. Blir sikkert supre spill begge 2. Det er slik mange reagerer, men du er i allefall flink og sier at det er DIN mening! Andre folk sier at slik ER det og slik ER det IKKE! Jeg tror begge to blir konge jeg... HL2 skal jeg selvfølgelig ikke kjøpe...det skal jeg skaffe brent... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 HAHA! lurte dere! Jeg skal jo ikke skaffe det brent da! Jeg har en slik ATI Radeon 9600XT- HL2 lapp som fører til at jeg får hl2 GRATIS! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 [iC' date=23/07/2004 : 16:08] HAHA! lurte dere! Jeg skal jo ikke skaffe det brent da! Jeg har en slik ATI Radeon 9600XT- HL2 lapp som fører til at jeg får hl2 GRATIS! Rart du har 550 poster på 3mnd da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå