Gå til innhold

Doom3 eller HL2 : hva tror du blir best?

Anbefalte innlegg

Bla bla bla! ditten kommer til å knuse datten! kan man heller ikke argumentere for sine uttalelser annet enn

"motoren ER kraftigere", "gameplayet ER bedre", "Grafikken ER bedre" osv osv...

Ingen vet jo hvordan spillene blir i forhold til hverandre!

Det eneste vi vet er at DOOM3 allerede har blitt testet og runnet av engelske PC Gamer og har fått betegnelsen

"A New Classic" på godt og vondt...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt halveis off topic kanskje:

Ganske greit å høre av doom3 ikke krever så mye som mange skal ha det til. Det er flere på forumet som har sagt at doom3 ikke kan kjøres på de høyeste innstillingene med dagens 3dkort. They proved u wrong. :yes:

Nå skal det nevnes at pcen som spillet ble testet på ver dritgo men..

for de som ikke har fått med seg testen enda:

GLEDER MEG SÅ MYE AT DET GJØR VONDT!!! :yes::D:love::p:cry:

Endret av Rash
Lenke til kommentar
[iC,22/07/2004 : 16:32]
gikk du videre da? det er mange sider..  :dontgetit:

Så det nå, men kan ikke du forklare det litt kort da??? :dontgetit:;)

okei- latsabb :p

Kort og greit. Det var ganske likt mellom Geforce6800Ultra og x800xt-pe. Men Nvidia sin brikke snek seg forbi med gjennomsnittlig 10fps i hver test..ca.

De kjørte spillet på 1600x1200 high quality, 4xAA,8xAF i gjennomsnittlig 60fps. noe som er veldig bra.

Du kan jo lese konklusjonen vertfall?? link

håper dette var av "hjelp"?

Endret av Rash
Lenke til kommentar
Oi, ikke sammenlign hl fans med cs fans. Halvparten av folk som spiller cs har ikke engang prøvd Half-Life, og det sier mer om de enn om spillet. Half-Life krever ihvertfal litt intelligens og attention-span, mens cs derimot er for meg ganske hjernedødt.

Siden når?

Kan ikke huske at HL var noe mindre hjernedødt sist jeg spilte det.

Jeg runder HL på samme måte som jeg spiller CS.

Jeg løper, jeg ser noe, jeg skyter det, jeg løper videre.

Hvis CS er hjernedødt, så er HL minst like hjernedødt.

:thumbdown: du kan jo ikke mene at gameplayet på CS er på samme plan som HL? :!: er så lei av CS-folks meninger og oppfatninger av alt... så orker ikke starte en debatt om dette. Blir jo uansett som å prate til en vegg, og er i tillegg veldig off-topic :thumbdown:

Åjaa... Det er gameplayet som gjør CS hjernedødt?

I see..

Lenke til kommentar

fra nytt D3 intervju fra ign

What kind of mod support are we going to see? There will be a map editor and SDK, yes?

Tim: Well the great thing about DOOM 3 is that all the tools that we used to develop the game like the map editor, the map compiler and thing that makes all the monsters smart ships with the title. Then we even went one step further. We're actually shipping all of the source maps for the game. No game has done this and no game is going to do this. If you're making a mod and you want to see how we did something, load up our source material. That's a major advantage to modmakers that we have in DOOM 3 and it's very exciting because it really gives everybody the same tools we used. It makes me really excited to see the great mods that will be available soon.

http://pc.ign.com/articles/532/532505p1.html

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
fra nytt D3 intervju fra ign

What kind of mod support are we going to see? There will be a map editor and SDK, yes?

Tim: Well the great thing about DOOM 3 is that all the tools that we used to develop the game like the map editor, the map compiler and thing that makes all the monsters smart ships with the title. Then we even went one step further. We're actually shipping all of the source maps for the game. No game has done this and no game is going to do this. If you're making a mod and you want to see how we did something, load up our source material. That's a major advantage to modmakers that we have in DOOM 3 and it's very exciting because it really gives everybody the same tools we used. It makes me really excited to see the great mods that will be available soon.

http://pc.ign.com/articles/532/532505p1.html

oh, interresannt! blir sikkert "litt" enklere å lage maps, osv, til doom3 da......

etter min mening kan du ikke sammenligne doom3 og half-life 2 direkte med hverandre. eneste de har felles er at de begge er fps, end of story!

doom3 er et fps horror spill, mens half-life2 er et heltefps spill.

begge to blir bra spill, ingen tvil!

Lenke til kommentar
zeOx[' date=22/07/2004 : 23:56] begge er fps, end of story!

Hva med: Begge to kommer nesten rett etter hverandre?

Hva med: Begge to har noe av den beste grafikken og fysikken vi noen gang har sett?

Hva med: Begge to er 2 av årets største spill?

Hva med: Begge to ER konkurenter, og begge to kjemper om å bli årets spill???

er ikke det nok å samenligne???

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Doom 3. HL2 ser så "HL1-med-nye-teksturar-og-fysikkmotor-ut".

Da har du ikke sett spillet enda. HL2 ser så realistisk ut at det er skremmende.

Doom 3 har bare en horde med pixelshadere noe som bare gjør man trenger helvete mer hardware til.

Lenke til kommentar
Doom 3. HL2 ser så "HL1-med-nye-teksturar-og-fysikkmotor-ut".

Da har du ikke sett spillet enda. HL2 ser så realistisk ut at det er skremmende.

Doom 3 har bare en horde med pixelshadere noe som bare gjør man trenger helvete mer hardware til.

Alle har sine meninger, men det du sier nå er litt sånn "SÅNN er det og SÅNN er det ikke!"

Prøv heller å si at du synes det ser ut som at det ikke blir så bra etc...

Si at det er DINE meninger, og ikke slik at det ER sånn...

Forstår du? ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=23/07/2004 : 00:22]
zeOx[' date=22/07/2004 : 23:56] begge er fps, end of story!

Hva med: Begge to kommer nesten rett etter hverandre?

Hva med: Begge to har noe av den beste grafikken og fysikken vi noen gang har sett?

Hva med: Begge to er 2 av årets største spill?

Hva med: Begge to ER konkurenter, og begge to kjemper om å bli årets spill???

er ikke det nok å samenligne???

Jeg tenkte gameplay messig, ikke markedsmessig.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...