Gå til innhold

940 server hk?

hanigjen

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette opp en boks med software RAID som hovedsaklig skal brukes til å ta daglig backup. Den trenger ikke å ha hotswap for høy oppetid, men vi vil bruke RAID-5 slik at vi får mye plass som er tålig driftsikkert - til en rimlig penge.

Jeg vil gjerne ha et server hk som har integrert grafikk og gb ethernet, men uten lyd og andre ting jeg ikke trenger.

Nå vil jeg i første omgang ha gått for noe som Tomcat K8S (S2850), men det ser ut til å være litt vansklig å få tak i. Noen andre forslag? :hmm: Eller skal jeg kanskje stå litt på for å få det jeg vil ha? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vil jeg i første omgang ha gått for noe som Tomcat K8S (S2850), men det ser ut til å være litt vansklig å få tak i. Noen andre forslag? :hmm:  Eller skal jeg kanskje stå litt på for å få det jeg vil ha? :cool:

Klarer ikke Quad.no å få tak i det da? Jeg regner med at de kan skaffe det meste av Tyan-produkter. Det hovedkortet du nevner ser ut til å passe bra med ditt formål, eventuelt kan du vente på Tyan Tiger K8S (S2870G2NR) dual Opteron ATX-hovedkort med dual Gbit (Broadcom), 2 stk. PCI-X og integrert ATI Rage XL grafikk som forhåpentligvis snart blir klar.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...