Dr.X Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hva mener du med sjekket? De sjekker bare om verdien er over xxxkr (som stAr pA pakka). Men det blir nok kontrollert en del ogsA. Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 akkurat det jeg trengte! min onkel har sendt meg et symbalsett i gave fra usa for flere uker siden, men jeg har ikke fått den ennå! vi har ringt godsenteret i oslo eller hva søren det heter og de sier at vi må betale moms! er det riktig?? de krever og at onkelen min skal fakse kvitteringen fra usa til de. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 få onknkelen din til og fake en kvitering på et VELDIG lite beløp betal nesten 0 i mva Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er en grunn til at vi betaler merverdiavgift... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 er vel ikke moms på gaver.. herregud. Det man trenger er vel kvittering på at kjøpet er betalt med moms i usa, og at det er en gave. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er moms på gaver over en viss verdi, tror det er 500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå