Gå til innhold

8 cm Mini-CD spiller

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert mp3 spiller en stund og har oppdaget noe jeg virkelig falt i smak for 8 cm mini-CD'r :w00t: (210MB store plater, hvis jeg ikke husker feil ). Problemet er i motsetning til de stilige mini-CD'ene har jeg ikke funnet en mini-CD spiller som ser særlig atraktiv ut. Jeg ønsker meg noe med stilig design (men det må absolut ikke se ut som en MD spiller, utsendemessig ). Lurte på om noen hadde en Mini-CD spiller de rekomenderer eller som de synes har bra design . Den eneste spillern jeg likte litt utsende messig var Philips EXP431.

Alle forslag settes stor pris på og jeg takker på forhånd :)

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du likte den ok.... og så? :p

Jeg sa jeg likte den litt :ermm: ... størrelsen og formen er litt kronglete synes jeg. Når det gjelder størrelsen er den en smule for høy :hmm: : Product dimensions (cm): 9 W x 2 H x 9,5 D

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar

Mini-CD mp3 var vel noe som aldri slo helt an, men jeg syntes det var svært interessant før jeg fikk meg min første iPod. Hvis man får tak i billige 8cm CD-er er det jo mye rimeligere enn i hvertfall flash-mp3-spillere.

Den spilleren er den lekreste 8cm-mp3-spilleren jeg har sett. De andre har vært alt for tjukke, klumpete og plastikkaktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...