aceex Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Trenger hjelp til innstillinger på min ipaq 5450. Får Wlan til og virke men kommer ikke på nett med internet explorer. "The page you are lookin for cannot be found" kommer det når jeg prøver og surfe på nett. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 du har sjekket at det ikke er noe restrisjoner eller daarlig signal? Opplevde det der naar det var en av de to nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
aceex Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 du har sjekket at det ikke er noe restrisjoner eller daarlig signal? Opplevde det der naar det var en av de to nevnt ovenfor. Singlanler er bra . Får også "Trouble connection" Unable to connect whit current settings. To change your connection settings, tap settings. Settings : her kan jeg sett opp Work settings/ internet settings. Har en linksys 802.11b router. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 beste forslag er å ringe Compaq sin support og spørre dem. Skulle gjerne hjulpet mer, men akkurat nå står det helt stille for meg... Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Sett alle instillingene til work... det hjalp for meg... dvs har ikke ipaqen her så får ikke sjekka hvor de instillingene er, men mener det er pref. connections ... så velger at alle skal connecte til work. Lenke til kommentar
thomaro Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har samme problemer med min 4150, og det hjelper heller ikke å sette innstillingene til "work". Er det noen som har noen mer detaljerte innstillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå