Gå til innhold

noen med logging problemer hos netshop?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallois!

 

Som djorgen sier her så logger man seg inn med et egetvalgt brukernavn, og ikke nødvendigvis e-postadressen. Noen har uansett valgt å benytte e-postadressen som brukernavn også.

 

Har du glemt brukernavn eller passord (kanskje begge deler?), så fortvil ikke. Benytt vår "Glemt passord?" funksjon på sidene våres og tast inn e-postadressen du er registrert med. Da får du tilsendt denne informasjonen på e-post.

 

Er det videre noe som mangler, så ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan rette opp i dette med en gang. Håper dette hjelper deg litt på vei.

 

Mvh,

Andreas Skotner

Netshop

Lenke til kommentar

poenget er litt at jeg har provd glemt passord. Da har jeg skrevet inn de mest tenklige jeg kunne finne, men faar til stadighet feilmelding.

 

jeg har tastet inn baade den gamle alfanett adressen og den nye online adressen som skulle ta over. Fra hjemme er det enten eller av de to, men i databasen finnes jeg ikke?=(

 

 

oppdatering: fremdeles faar jeg Kunne ikke finne noen kunder med denne epost adressen.

 

 

13:55: etter at foresatte maatte maile dem saa fikk vi i hvert fall brukernavnet. Det er enda et mysterium hvorfor systemet ikke kunne finne mail adressen min.

 

case closed

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...