Gå til innhold

Hvilken 1024 ddr ram-brikke burde jeg kjøpe....

fxwz

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg har spurt om dette før men.... fikk ikke noe skikkelig svar.....

Slik er maskina.
Disse ram-brikkene har jeg nå 2x Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB PC3200
Hovedkort Abit KV8-MAX3
AMD Athlon 64 3200+ (64bit)Socket 754, 1 MB cache Ligger på 2.0ghz...har ikke fått klokket opp..

Noen som gidder å engasjere seg litt for å skaffe meg en.....
Burde ikke være noe billigskrap da... men heller ikke alt for dyrt.....
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

twinmos er billig ram, den funker helt fint, men viss du har tenkt å overclocke jamt så kommer du til å merke at du har cheap ram.. viss ikke du har tenkt å overclocke noe serlig, løp å kjøp twinmos, billig og funker helt fint :)

Lenke til kommentar

neivel?? jeg har 2 stk 512 twinmos og begge funker som f* enda :p (har ikke overklokket noe spes)

Edit: _KANSKJE_ fordi at du har 64 bit system! har hørt løse rykter om at twinmos og 64bit ikke funker i lag.. :hmm: må finne ut om dette er sant

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar
' date='23/07/2004 : 09:18'] neivel?? jeg har 2 stk 512 twinmos og begge funker som f* enda :p (har ikke overklokket noe spes)

Edit: _KANSKJE_ fordi at du har 64 bit system! har hørt løse rykter om at twinmos og 64bit ikke funker i lag.. :hmm: må finne ut om dette er sant

Twinmos funker ikke med A64!

Lenke til kommentar

Hvorfor.....

Har egentli ikke bruk for det.. men det er kjekt a ha...

Før hadde jo alle kompisene mine 512 ram ... men nÅ har de fleste opppgradert til 1024, Å da føler jeg at de har maskin som meg.... mÅ alltid ha den beste maskina...

og jeg hater at andre sier at de har bedre maskin enn meg...

Lenke til kommentar
Hvorfor.....

Har egentli ikke bruk for det.. men det er kjekt a ha...

Før hadde jo alle kompisene mine 512 ram ... men nÅ har de fleste opppgradert til 1024, Å da føler jeg at de har maskin som meg.... mÅ alltid ha den beste maskina...

og jeg hater at andre sier at de har bedre maskin enn meg...

Var det der seriøst? Vet ikke helt hva jeg skal si til det der :)

Tvilsomt at du finner noe spill eller program innenfor ditt bruksområde som vil dra nytte av den ekstra gigabyten med ram. Men som du sier vil du bli misunnet av alle kameratene dine og kan skryte til alle jentene i klassen din at du har 2gb ram...

Lenke til kommentar

Helt latterlig!

Å konstantere fakta burde du tåle, grett du skal oppgradere maskinen, men ikke fordi du skal ha en maskin som er bedre enn din venns, det blir helt dumt, jeg er sikker på resten av folket her oppgraderer pc'n sin fordi de føler den henger etter til deres bruk, så derfor koster de på seg litt. De er ikke så dum å bare oppgradere for å ha litt mer ram enn den andre.

Helt dumt spør du meg, menmen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...