Ørjan Olsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Kjøpte meg to fargepatroner til en HP Deskjet 880c for en stund siden og skulle skifte til patron to av dem. Jeg satte den inn og så får jeg ikke annet enn rød og gul ut av den selv om den også skal inneholde blå. Har prøvd å skrive ut forskjellige testsider og slikt men ingen ting hjelper, også prøvd å gni litt der fargen kommer ut uten at det hjalp noe. Er det noen som har forslag til hva jeg kan prøve?`Rød og gulfargen er jo helt tipp topp, så det ville jo vert litt rart hvis blåfargen var inntørket. Tok en "patronrens sak (program i windows), men det hjalp ikke. Håper noen kan hjelpe. Endret 21. juli 2004 av Ørjan Olsen Lenke til kommentar
egils Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Du må gå å klage på blekkpatronen, så får du ny på garantien. Lenke til kommentar
Ørjan Olsen Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Det jeg syntes var litt rart var at gamlepatronen (ganske gammel) manglet blått når jeg byttet, men det er vell ganske tilfeldig hva det går tom for først. Tenkte kanskje det kunne vere feil med skrivern, men siden det ikke finnes blåfarge på undersiden av patronen, og det finnes gul og rød, så er det vell en produksjonsfeil, eller en skadet patron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå