rXtotal Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er det noen som vet hvordan kvaliteten er på dvd-video på Xbox? Er det i det hele tatt noen vits å kjøpe dvd-spiller til omtrent samme pris? Lenke til kommentar
Fro Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har ikke erfart det selv, men jeg har hørt at det er helt grei kvalitet. Bedre enn PS2, men ikke som en High-Fi DVD-spiller. Det du trenger å spørre deg selv om, er om du er så opptatt av bilde og lyd at du virkelig vil kjøpe en separat DVD spiller. Spørs jo også litt hvordan TV og lydanlegg du har... Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 DVD spilleren på xbox er helt grei. Fjernkontrollen er litt rotete med tanke på funksjonalitet, men det jeg ble overrasket over er at jeg kan stå i naborommet og den virker enda. Den kan også brukes til å styre musikk, men har ingen "back" knapp :sad: Alt i alt en helt grei løsning Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 DVD-avspilling på Xbox går som en drøm! Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Nåja, har sett ganske lange lister over filmer som Xbox'en har problemer med å spille av. Det er en OK DVD spiller, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Dedikert hardware er alltid best.. *elsker min DVD-spiller* Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Mulch, for første gang er vi 100% enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå