Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du?

Blib

Hvilken nettleser bruker du?  

261 stemmer

1. 1. Hvilken nettleser bruker du?

• Internet Explorer
      54
    • Opera
      139
    • Mozilla
      5
    • Firefox
      55
    • Safari
      2
    • Netscape
      1
    • Andre Windows-nettlesere
      0
    • Andre Linux-nettlesere
      1
    • Andre Mac-nettlesere
      0
    • En IE-påbygningsvariant som MyIE2 eller Maxthon osv.
      4

Anbefalte innlegg

På request opprettes da en tråd hvor man kan oppgi hvilken nettleser en bruker. Hvis du bruker flere, vennligst oppgi den du bruker mest, til vanlig internettsurfing. Og ja, jeg vet at det finnes en annen tråd, men den har ikke poll, er noen måneder gammel og ligger i Overklokkingsforumet.

Så kom med innspillene deres her. Har dere forslag til andre nettlesere som er viktige nok til at de bør være med som jeg har glemt, kom gjerne med dem. Men jeg gidder ikke ta med rubbel og bit av det som finnes der ute. Jeg syns også det at å dele opp "Andre"-kategorien etter operativsystem kunne vært greit. Uenigheter? Hvis ikke, start the voting! :w00t:

Edit: La til IE-påbygningsvariant-saken. Her mener jeg da andre nettlesere som bruker Internet Explorer i grunn, men har lagt til et eget skal utpå som gir ekstra features og den slags

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier bare Lenge level Opera ! :)

Av erfaring herfra tror jeg det er lurt å bare holde dette så saklig som mulig, og om det ikke er noe veldig viktig, bare stemme og se på utviklingen.

- Det man vil oppnå med denne tråden er bare å se hvordan brukerne fordeler seg, ikke starte noen "vs"-tråd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...