Greven22 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Får følgende feilmelding når jeg scanner et bilde..: Release the lock switch, detach the usb cable and reconnect. close the scanner driver. Får ikke scannet noen bilder .. noen som vet hva dette betyr og hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 når jeg tester den i kontroll panel står det at device is not available.. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) hmm...ser ut til at det ble dobbelt postet.. beklager.. trykket ikke to ganger på knappen da men men jeg kan si det er en Canon D1250U2 Endret 21. juli 2004 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 under på scanneren er det en lås! som du skal putte en (vanligvis grønn plast nøkkel) i! mange som ikke tror meg når jeg sier det. men alle Hp scannerne som jeg har hatt har en slik nøkkel! bare se under om det er en bryter eller et hull for en nøkkel etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå