Orjanp Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har noen tips om hvordan jeg får til å scrolle i MS-DOS-ledertekst vinduet? Bruker win ME. Tanken er å kunne scrolle i utskriften når jeg kjører små javaprogrammer i MS-DOS ledertekst. Jeg vil ikke legge til kode i programmet slik at det kjøres i et vindu. Det er ikke mulig å scrolle i utgangspunktet i win ME, bare i w2k, xp. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det går ikke, DOS kan bare vise 25 linjer i slengen, det som havner utenfor forsvinner for alltid :smile: Du bør uansett komme deg bort ifra Win ME, Command-prompt'en (ofte feilaktig referert til som Dos) i nt/2000/XP kan scrolles. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Quote: MailMan13 skrev (2002-04-24 17:12):Det går ikke, DOS kan bare vise 25 linjer i slengen, det som havner utenfor forsvinner for alltid :smile:Du bør uansett komme deg bort ifra Win ME, Command-prompt'en (ofte feilaktig referert til som Dos) i nt/2000/XP kan scrolles. Skal bort fra ME i løpet av sommeren. Må bare ha ny harddisk først. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå