Gaute Holmin Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg har akkurat begynt å bruke Fluxbox og tenkte jeg skulle bruke denne WM docklet'en... den er installert og virker, men jeg får ikke til å konfigurere den. Jeg finner ikke config-fila, og prøver jeg å kjøre fra consol med parametere, så har jeg noe feil... Noen som bruker denne og kan fortelle meg hvor config-fila er og hva som skal inn? Jeg har funnet kodene jeg mener skal til, herfra, men hva skal hvor? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg også bruker wmWeather. ENAL er koden til værstasjonen her. Jeg vil også at alt skal være i metriske greier, istedenfor amerikanske. Jeg vil også at den skal kjøre i bakgrunnen. Da bruker jeg: wmWeather -s ENAL -m& Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Takker... fant ut at wmweather+ var litt overkill, for ikke snakke om smått... Gamle Wmweather var mye bedre, og ganske greit å kompilere også Koden for oss som bor i Oslo (Gardermoen): wmweather -s ENGM -m & Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå