Gå til innhold

Kjøp en CD

Xanitra

Anbefalte innlegg

man kan jo sammenligne det å laste ned mp3-filer med å prøvelytte til en CD i butikken siden dette ikke er en mulighet i en online butikk.

PS: jeg kjøper stort sett all musikken min.

om det ville vært rett, burde hver mp3 fil hatt en 10 dagers lyttetid, før den slettet seg selv.

Men det er jo bra du kjøper musikken din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg begynte å handle hos Play.com, så har cd samlingen begynt å øke igjen. Så lenge prisen holder seg mellom 60-120 kr for en disk er det bare kos å kjøpe cd. I tillegg er jeg begynt å se mer og mer etter SACD og Dvd-audio utgivelser. Det er morro å ha plater med god lyd på.

Alt jeg kjøper havner som mp3 på pc'en også. Veldig greit og enkelt å holde oversikt når man bare skal ha noe som går i bakrunnen. Men når jeg skal lytte på musikk kommer mp3 til kort når det gjelder kvalitet.

Det er mange år siden jeg sist lastet ned låter nå :)

Lenke til kommentar
kjøper det meste som jeg hører mye på... men Guns N Roses Greatest Hits cden min er ødelagt!!!! !#¤&/&¤/W noen som vet om en bra greie for å fikse ødelagte cder? har hørt om en som heter skipdoctor men finner den ikke noen steder.. DOH!!!

Zalo og vann pleier å funke.

Lenke til kommentar

jeg må innrømme, jeg laster ned litt musikk...

men det jeg liker og lytter til, kjøper jeg. (Selv om jeg kanskje har lasta ned hele albumet i 192Kbit MP3...) Det er noe eget med å eie musikken. Og så må man jo støtte musikerene som lager den gode musikken (gud veit at de får lite penger fra platesalget fra starten av)

Men Kopi sperra CD'er liker jeg ikke... jeg handler mest på nettet og der skulle jeg like å se bedre merking av "CD'er" som er kopisperra...for oss som ikke har vanlig CD spiller lissom...

Lenke til kommentar

Men Kopi sperra CD'er liker jeg ikke... jeg handler mest på nettet og der skulle jeg like å se bedre merking av "CD'er" som er kopisperra...for oss som ikke har vanlig CD spiller lissom...

Nei det er jeg enig i. Musikk selskapet spytter på oss som liker å eie CD'en å kopiere dem over til mp3.

Hvis musikk selskapet skal kunne tjene, så må de kunne stole på oss...

Rart. det var en setning jeg ikke kunne si når musikk selskapene tjente penger som kakser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...