arehsan Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Jeg har nettopp lagt inn Windows XP Pro, og har et irriterende problem. Hver gang jeg sterter maskinen, åpnes et vindu med My Documents. Det er ingenting i oppstartsmappa, eller andre plasser som jeg kan finne, som tilsier at dette skal skje. Jeg har sett samme tilfeller på andre sine maskiner, med andre versjoner av windows, så det må være en løsning på dette.. Endret 21. juli 2004 av Ritz Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 start-->kjør--> skriv "msconfig" se om du kan finne noe som minner om my doc der, og deretter fjerne det. Vet ikke om det funker, men kanskje Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) ingenting der, adaware og spybot s/d finner ingenting. jeg har søkt registeret for "my documents", men finner ingenting. EDIT: Det er en del andre ting som skjer i windows nå også.. Quick Launch blir vekke fra taskbaren ved hver omstart, og alle filer jeg velger å åpne direkte i Opera (ikke lagre på disk), blir lagret i My Documents. Jeg har lagt inn Service Pack 2, så det er kanskje bare noe jeg må leve med til den endelige versjonen kommer Endret 21. juli 2004 av Ritz Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2463615 Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Når du slår av pc'n har du da oppent My Doc.? JA: Dette kan være ein årsak til problemet! Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Nei, det åpner seg uavhengig om jeg har det åpent når jeg skrur av pcen eller ikke. Spørs om jeg bare får formatere, og installere win på nytt. Ikke så mye bal, siden det er en ganske ny installasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå