HåkonN Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Satt nettopp og vurderte en Ipod som MP3 spiller, da jeg kom over en liten hendig sak som kobles til Ipod `en og gjør den til en bildebank. Leser de fleste vanlige minnekort, og har rask overføring. Total pris med 20Gb IPod er under 4000,- og under 5000,- for 40gb. Sammenlignet med andre lignende lagringsenheter, er dette bra nok, men med tanke på at du får markedets beste MP3-spillere også, er det ikke noe annet enn et kupp... Plutselig kunne mann ta ubegrensede bilder i ferien, og ha med hele musikksamlingen i en og samme boks. Dette er adapteret! Eneste som man ikke kan, er å kikke på bildene etter de er overført, slik som man kan på den nye bildebanken til Nikon, men for min del kan jeg godkjenne bildene på kameraet, og har ingen behov for å se noe mer på de før jeg kommer hjem. Nikon sin er uansett også et dyrere alternativ og er ingen MP3-spiller. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hva med denne da: http://www.belkin.com/ipod/cameralink/ Her kan du bare plugge inn Usbkabelen og overføre rett til Ipod. Krever klart at kamera er en USB mass-storage-class device. En av disse 2 løsningene høres helt suverent.. Edit: Noen som vet om Sony W1 er en slik device? Endret 21. juli 2004 av Panter Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Så nå nettop at linken min ikke fungerte, men man finner den på appleshop, og under tilbehør... Koster 990,- Ellers er jo den andre like grei, bare lurer på hvor man får kjøpt den. Kan godt være at begge 2 er endel billigere andre steder.... Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) edit: leste feil Endret 22. juli 2004 av Lystig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå