Christian86 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei, 935 Vi har ikke noen spesielle krav. Familen min bestaar genrelt av hobby fotografer, men jeg har en hel del BT enheter som jeg bruker ofte. hva syns dere, er det verdt det? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nei, denne skriveren har en felles fargepatron for 5 farger og en egen for sort. Når du går tom for en farge så må du bytte hele fargepatronen for å få respektable utskrifter igjen. Blir normalt mye blekk som må kastes. Finn heller en skriver med separate fargepatroner, f.eks Epson R200. Evnt. R300 hvis du har behov for kortleser. Tror denne kortleseren også leses i f.eks WindowsXP slik at du ikke trenger egen kortleser for å få bildene inn på PC'n. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 glemte aa si at jeg ikke betaler for blekket. Jobben til foreldrene dekker det Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvis prisen til Netshop stemmer så er det under halv pris av hva andre leverer denne for. REF: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=14586 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 har nettopp faatt den tilsendt for 1140 (inkl. frakt) hvorav jeg betaler bare 900 kroner, resten er foreldrene. Verdt det naa?=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå