ilpostino Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 i en god stund har jeg fått reklame fra 1985. Jeg har lett litt på nettet for å finne ut hvem som sender denne møkkareklamen uten hell. (jeg mottar reklame for FreeCd). noen som vet hvem dette kommer fra og hvordan jeg får stoppet det? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvis ikke jeg tar helt feil er det vel Inpoc (som igjen eies av Scibsted). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 det stemte. endelig er jeg kvitt den reklamen. måtte dere få din belønning i himmelen som befridde meg fra dette verket Lenke til kommentar
kns Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Øy! Jeg er plaget av samme driten..hva gjorde du for å bli kvitt det? Sendte du dem en epost eller ringte dem? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 måtte dere få din belønning i himmelen som befridde meg fra dette verket Var det som var planen, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå