Gå til innhold

Hvor har det blitt av SCSI brennerne

JonV

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som vet hvor man kan få tak i raskere SCSI brennere en 12X. har SCSI fra før og liker særdeles godt stabiliteten og muligheten for å gjøre alt annet mulig mens jeg brenner plater.

logo.jpg

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-04-24 12:29 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-04-24 12:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

On 2002-04-24 12:24, win_xp skrev:

Er det noen der ute som vet hvor man kan få tak i raskere SCSI brennere en 12X. har SCSI fra før og liker særdeles godt stabiliteten og muligheten for å gjøre alt annet mulig mens jeg brenner plater.

har ikke funnett noen rasker.Men jeg tror du kan få 16x scsi.Men ikke hvor.
Lenke til kommentar

Yamaha IDE 24x og adapter (yamaha har laget et eget adapter, sikkert for å slippe å lage 2 serier - nå kan de jo bare lage ide cdr og de som vil ha scsi kjøper adapteret til noen hundrelapper). Jeg har 20X og adapteret og det fungerer så det griner..

Lenke til kommentar

HAr 16x ide brenner, kan gjøre alt det jeg vil mens den brenner..., at jeg ikke får buffer underrun sørger programvaren.

Se signarturen for specs på PC-en...

PS: Hvis du har en 40X brenner tar det ikke lang tid, du rekker ikke mye på de minuttene annet enn å sjekke mail, etc.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 22:48, Taxman skrev:

Yamaha IDE 24x og adapter (yamaha har laget et eget adapter, sikkert for å slippe å lage 2 serier - nå kan de jo bare lage ide cdr og de som vil ha scsi kjøper adapteret til noen hundrelapper). Jeg har 20X og adapteret og det fungerer så det griner..

Og hvor selger de det/Hvem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...