fiskekongen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hei Det er en brikke på 256 i maskina fra før. Kan jeg sette inn en pa 512mb, slik at jeg får 768mb? Eller kan jeg ikke ha to brikker med forskjelllig størrelse? Vil det være noen vits å ha 768mb minne i en maskin med kun 1GHz prosessor? Eller vil det holde lenge med 512mb? Jeg vil vel få en kjappere maskin av dette? Kunne også ha tenkt meg en cd brenner kombinert med dvd spiller. Er dette noe som er mulig å få til denne maskinen? På forhånd takk! HIlsen Robert Endret 21. februar 2005 av fiskekongen Lenke til kommentar
hwl Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Denne maskinen bruker 144-pins SO-DIMM sdram pc133, denne eller denne skal passe fint Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Vil denne passe? Den var jo endel billigere? MEn det var noen forskjellige bokstaver på dem Denne Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vil denne passe? Den var jo endel billigere? MEn det var noen forskjellige bokstaver på dem Denne Ja, skal passe denne også ja Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Det er en brikke på 256 i maskina fra før. Kan jeg sette inn en pa 512mb, slik at jeg får 768mb? Eller kan jeg ikke ha to brikker med forskjelllig størrelse? Vil det være noen vits å ha 768mb minne i en maskin med kun 1GHz prosessor? Eller vil det holde lenge med 512mb? Jeg vil vel få en kjappere maskin av dette? Ingen som kan hjelpe meg med dette??? Endret 21. februar 2005 av fiskekongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå