Drekk Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Noen som har peiling på et msn program som funker på LG G5400 telefon?? Siden telefonen har java sperre så blir det litt vanskelig.. men sikkert noen som har klart å lure telefonen MSN program som er gratis? Endret 28. juli 2004 av Drekk Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som har peiling på et msn program som funker på LG G5400 telefon??Siden telefonen har java sperre så blir det litt vanskelig.. men sikkert noen som har klart å lure telefonen MSN program som er gratis? Tja, du kan gjøre det via wap. Det funker, men er ganske tungvindt. Wap inn på http://start.e-messenger.net/wap Tviler vel egentlig på at du får det til på noen annen måte med G5400 Lenke til kommentar
andersbt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har testet ut det på linken og det funka... men det var synsykt tungvint .. + at jeg har klaff-telefon så hver gang jeg lukker telefonen så slår den av gprs funksjonen så funker dårlig dette... tenkte på et program men har ikke funnet noen som funker på lg g5400 siden det er lagt inn javasperre på den! Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ingen som vet noe Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg vet! 100% sikkert at det _ikke_ fungerer. Det er få programmer som fungerer på G5400, selv om du fikser litt på .jad-koden. Eller, lure telefonen, som du kaller det. Hvis du åpner jad-fila til en av spilla som følger med telefonen. På siste linje står det en kode som inneholder "G5400". Kopier linja. Så går du inn i de fremmede JAVA-programmenes jad-filer og kopierer inn linja i den, og lagrer. Altså, henter koden fra et LG-spill, og kopierer koden inn i et ikke-LG-spill. Ikke nok med det; JAVA-programmer ikke har tilgang til bruk av WAP i det hele tatt. Konklusjon: Glem det, og bytt mobil. Endret 28. juli 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå