ManagHead Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvor bestilte du den fra? Er lei av å bare klare 3,25ghz stabilt når jeg ser potensialet i den.... Hva kan jeg selge den for? Hvis du mener cpu'en til 8-ball, så var den kjøpt hos komplett.no Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Stemmer det, kjøpt hos komplett. Stor kjangs for å få en derfra nå, hvis du får en annen stepping er det jo bare å angre kjøp. Må jo selvfølgelig bet frakt da, it´s a shitty deal digging for gold. Eventuelt ringe eller e-maile webshopper som har inne 2,8c får å så spørre etter SL6Z5 cpu. tbend: får sikkert solgt den for rett under tusenlappet til en eller annen med dårlig råd. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 OPPDATERING!! Fant ut at det var minnet som bremset meg ned her. Ganske pussig i og med det er corsair sine PC4400 Twinx moduler. Kjører nå OCZ PC3200 2-2-2-5 moduler med CPU:RAM på 3:2, og nå ligger prosessoren på svimlende 4060Mhz med 1160Mhz FSB og minnet på 386Mhz. Dette er fullstendig stabilt! Litt irreterende at MP er låst på disse P4´ene da jeg havner i enten eller land med minne. Jaja, synes iallefall 4,06Ghz på en 2,8Nw er meget bra jeg; På vannkjøling Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Stabilt :o Nice iallefall Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Stabilt :o Nice iallefall 100% stabilt i torture test og har sitti et par timer med FarCry og ikke en eneste glipp eller bug. Fantastisk synes jeg. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 har ikke sett en bench enda.. vis litt a, eller slutt å jug Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 har ikke sett en bench enda.. vis litt a, eller slutt å jug No faith?? Greit, skal hive ut noe en av dagene. Har ikke hjemmeside ser du. Men får vel fikse en Home.no for å vise deg.. Punk.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ta en cpuz og superPI og send bilde til meg så legger jeg det ut. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ta en cpuz og superPI og send bilde til meg så legger jeg det ut. Skal jeg sende det i mail til deg? eh.. e-mailen din er privat asså.. Send pm til meg om hva e-mailen er da. Endret 7. september 2004 av 8-Ball Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Sånn! Så var det gjort. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Bah. Kom til å tenke på noe. Kan jo legge ved filer på postene nå :!: 8-ball sin klokk i vedlegg. Endret 7. september 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Bah. Kom til å tenke på noe. Kan jo legge ved filer nå :!: Gjennom forumet? Med bilde som ligger på maskinen? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Så det nå!! :!: :!: lol Jaja, man må jo gjøre det vanskelig iblant.. Skal prøve å kjøre 291Mhz i bios slik at muligens cpu-z registrerer 290,3Mhz i windows. Litt finere og rundere tall. Endret 7. september 2004 av 8-Ball Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 OPPDATERING!! Fant ut at det var minnet som bremset meg ned her. Ganske pussig i og med det er corsair sine PC4400 Twinx moduler. Kjører nå OCZ PC3200 2-2-2-5 moduler med CPU:RAM på 3:2, og nå ligger prosessoren på svimlende 4060Mhz med 1160Mhz FSB og minnet på 386Mhz. Dette er fullstendig stabilt! Litt irreterende at MP er låst på disse P4´ene da jeg havner i enten eller land med minne. Jaja, synes iallefall 4,06Ghz på en 2,8Nw er meget bra jeg; På vannkjøling det er sykt bra Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fin klokk på en 2.8ghz prosessor det Sitter her med en XP-m2400 1.81mhz @ 3000mhz Har ikke klart å få det prime stabilt enda, men holder på å fikse! Fin klokk fikk min XP-M opp i 2616mhz med en taisol luftkjøler Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 det er sykt bra Liker ikke å skryte opp i himmelen; but here it comes: It´s a lovely machine Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Merker du stor ytelses forskjell eller? Hvor varm er den @ 4 GHz? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Wow! Nice klokk! Et par spm: Har du skrudd av HT? (Ifølfe screnshot'et kan ikke du "velge" cpu på menyen nederst.. ) Hva slags kjøling har du? Off topic: Noen som har en liste over hvilke steppings osv. som egner seg best til overklokking? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 OK; Blir ikke varmere enn 34grader i bios, men disse er feil verdier. Tipper 7-10grader høyere enn det bios sier. Av 2,8 tror jeg SL6Z5 Revision M0 er en meget bra klokker. Laget i Malaysia. Stemmer det at ht var avskrudd på bilde, men det var bare en test for å se om det utgjorde noe forskjell. Noe jeg ikke merket noe til. Kjører nå med ht enable pga multitasking. Denne kjølinga har jeg; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå