Gå til innhold

P4 2.8 SL6Z5 kommet i hus. Oppdatering!


8-Ball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det, kjøpt hos komplett. Stor kjangs for å få en derfra nå, hvis du får en annen stepping er det jo bare å angre kjøp. Må jo selvfølgelig bet frakt da, it´s a shitty deal digging for gold. Eventuelt ringe eller e-maile webshopper som har inne 2,8c får å så spørre etter SL6Z5 cpu. ;)

 

tbend: får sikkert solgt den for rett under tusenlappet til en eller annen med dårlig råd. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OPPDATERING!!

 

Fant ut at det var minnet som bremset meg ned her. Ganske pussig i og med det er corsair sine PC4400 Twinx moduler. :dontgetit:

Kjører nå OCZ PC3200 2-2-2-5 moduler med CPU:RAM på 3:2, og nå ligger prosessoren på svimlende 4060Mhz med 1160Mhz FSB og minnet på 386Mhz.

Dette er fullstendig stabilt! Litt irreterende at MP er låst på disse P4´ene da jeg havner i enten eller land med minne. Jaja, synes iallefall 4,06Ghz på en 2,8Nw er meget bra jeg; På vannkjøling :thumbup:

Lenke til kommentar
OPPDATERING!!

 

Fant ut at det var minnet som bremset meg ned her. Ganske pussig i og med det er corsair sine PC4400 Twinx moduler. :dontgetit:

Kjører nå OCZ PC3200 2-2-2-5 moduler med CPU:RAM på 3:2, og nå ligger prosessoren på svimlende 4060Mhz med 1160Mhz FSB og minnet på 386Mhz.

Dette er fullstendig stabilt! Litt irreterende at MP er låst på disse P4´ene da jeg havner i enten eller land med minne. Jaja, synes iallefall 4,06Ghz på en 2,8Nw er meget bra jeg; På vannkjøling :thumbup:

:wow: det er sykt bra :thumbs:

Lenke til kommentar

OK; Blir ikke varmere enn 34grader i bios, men disse er feil verdier. Tipper 7-10grader høyere enn det bios sier. Av 2,8 tror jeg SL6Z5 Revision M0 er en meget bra klokker. Laget i Malaysia.

Stemmer det at ht var avskrudd på bilde, men det var bare en test for å se om det utgjorde noe forskjell. Noe jeg ikke merket noe til. Kjører nå med ht enable pga multitasking.

 

Denne kjølinga har jeg;

post-13-1094677150_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...