henriksern Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 de smaker jo nesten helt likt jo :S Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 syns fun generelt er for syntetiskt.. :S Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nei, hvor får du det fra? Jeg er totalt hekta, drikker tre til fire glass daglig.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 er en rar smak i halsen etter feks. appelsin smaken.. Har smakt bedre saft.. Det at jeg syns det syntetiskt er vell fordi det ikke inneholder sukker, men acefulam og aspartame som er kunstig søtstoff.. Det er bevist at aspartame fremkaller kreft og det som verre er... Er ikke sunt akkurat.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er den beste saften jeg har smakt på lenge! Lenke til kommentar
hart Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 er en rar smak i halsen etter feks. appelsin smaken.. Har smakt bedre saft.. Det at jeg syns det syntetiskt er vell fordi det ikke inneholder sukker, menacefulam og aspartame som er kunstig søtstoff.. Det er bevist at aspartame fremkaller kreft og det som verre er... Er ikke sunt akkurat.. Det heter acesulfam K... ikke det du skrev. Jeg er forresten helt enig at kunstige søtstoffer smaker dritt og jeg unngår dem hovedsaktlig av den grunn Det å dra det så langt som å si at det er bevist at aspartam er kreftfremkallende er både spekulativt og unøyaktig fra din side. I forsøk gjort på rotter som har vært foret på unaturlig høye mengder med aspartam har man sett at en større andel av dem har utviklet hjernesvulster sammenlignet med dem som ikke har blitt proppet full av aspartam. Slike nivåer får neppe mennesker i seg ved vanlig inntak av føde/drikke/snop samt at, tro det eller ei, vi er forskjellige fra rotter slik vi fungerer kjemisk. Det er ingen som har funnet en klar sammenheng mellom hjernesvulster i mennesker og aspartam enda, så bare drikk den kjipe safta om dere liker smaken. Aspartam består som molekyl av to aminosyrer (finnes i kroppen) og en gruppe man kan si (svært forenklet) ligner på metanol, uten at det har noe med metanol å gjøre. For å holde meg til topic så må jeg vel si at guava-lemon smaker bedre av de to Skål! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 liker ikke saft jeg. men cola derimot! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Fun lemon er god, peach er også god men ikke så god som den burde være, men Simpson Ice tea Peach derimot er sinnsykt god saft (iste).. men den er litt dyrere og den gir mye mindre saft... (men den har sukker i seg, det har ikke fun så alt i alt velger jeg Fun Lemon) Endret 2. august 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå