Rubaronen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei, Har fått tak i ett Sony W12 (EU) modell og har noen spm. 1. Bruksanvisning : Det fulgte med bruksanvisning kun på Engelsk, Polsk osv. Vi savner norsk. Sony W1 skal være identisk det samme kameraet. Noen som vet hvor vi kan få fatt i bruksanvisning på norsk ? PDF fil hadde vært å foretrekke 2. Pixel og kvalitet instilling : På side 46 i bruksanvisningen står det beskrevet hvordan man velger kvalitet på bildene. Jeg ønsker 5 megapixler, men kunne tenkt meg 'Standard' kvalitet for å få plass til flere bilder på brikken. Ser at dette valget kun kan utføres på de "manuelle" programmene... og ikke for autoprogrammet (grønt kamera ikon...) Noen som har peiling ? (PS: På side 23 i bruksanvisningen står det ett antall bilder i parantes (23) med standard kvalitet på bildene, men jeg får kun tilgang til 12 ved valg av autoprogrammet.) Hilsen Rune. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Hei. Går desverre ikke å stille til standard når du har den på grønn innstilling. Skal du ha 23 bilder så må du nokk nøye deg med 3 megapixler, eller kjøpe et nytt minnekort........Går jo i grunne opp i opp med 5 megapixler i standar kvalitet eller 3 megapixler i beste kvalitet. kenth Endret 22. juli 2004 av kenthlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå