Wyldelife Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 You're a star, act like one! Digger dette spillet gjennopplivet min ps2. Noena andre som har dette spillet? Hva synes dere om det?? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Søsknene mine har det, underholdene nok i små doser, men dessverre for poppete musikk Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har ikke hørt om det, har ikke lyst til å høre om det... Sikkert et DRITTSPILL.... Hva handler dette spillet om da, fanta boy? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Et karaokespill, hvor man får poeng etter hvor bra man synger (treffer tonene). Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 les anmeldelsen til gamer. http://gamer.no/art.php?artikkelid=7511 det fekk tross alt 8/10 så det er sikkert bra, vist du liker denne typen spel/underholdning. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 All karaoke på fest er jo stas.. Og dette er et bra tiltak Enklere å luke ut de som IKKE kan synge.. Men håndfaste bevis Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ......greit tok feil, det så faktisk, j***** morsomt ut! Det er den tingen Xbox mangler, sånne syke, men morsomme multiplayer spill. Det er ikke kommet noe, alla play station sin EyeToy? For meg er alle spill dritt spill, inntil det motsatte er bevist. Det blir sjeldnere og sjeldnere, jeg finner et spill, som bare sier klikk, så har jeg faktisk ikke lyst til å spille fotball eller noe annet. Kun sitte og digge spillet. Menmen, forrige spill var vel GTA3 damn, det rulte. Kult spill Fantaboy, men du hadde aldri fått meg til å spille det da, i og med at jeg synger like fint som ....... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er litt morsomt ja, men som sagt, jeg hadde likt det bedre med litt mer rock og litt minde tyggis-pop. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Kult spill Fantaboy, men du hadde aldri fått meg til å spille det da, i og med at jeg synger like fint som ....... :!: Spillet gaar ut paa og drite seg ut da Jeg er skikkelig bomb bra paa Jamila Superstar fikk 9240 poeng paa den. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 SingStar er vanvittig artig ved første anledning, men ulemepen er at sangene har begrenset varighet. Har vært på to SingStar-fester nå, og man blir jo etter hvert lei av Take on me for femte gang på to timer. Får håpe det snart kommer en tilleggspakke ... (Og så gøy om det hadde kommet på Xbox og, og vi kunne lastet ned sanger via Live!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå