cynosure Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hei skal kjøpe ny mobil har netcom bedrift jeg kan få siemens s65 eller sony ericson k700i til 1999.- jeg skal bruke tlf til å ringe med ta bilder med skrive minst mulig sms muligens spille litt spill musikkmuligheter spiller liten rolle så da tror jeg at s65 er et bra valg for meg siden jeg ikke trenger noen avanserte funkjsoner men jeg har ikke helt peiling altså. jeg ser k700i er anbefalt her på amobil, men jeg finner jo ikke en ensete test av s65 noe sted så jeg lurer på hvor bra denne telefonen er. hjelp på førehand takk cynosure ps den samsung e700 er også nice Endret 21. juli 2004 av cynosure Lenke til kommentar
rønning Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Siemens S65 har ikke kommet ut enda, derfor det ikke er noen tester enda..Men jeg ville anbefalt Siemens S65, har mye bedre erfaringer med Siemens enn Sony Ericsson...S65 er en like avansert telefon som K700i, men jeg vil si den er bedre(uten å ha testet den da selvfølgelig) Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 ok tror jeg går for s65 her er en test jeg fant når jeg googlet litt http://www.areamobile.de/tests/Siemens_S65/teil_I.php .de så det er for de som kan språket men den fikk 90% på kamera hvis jeg skjønner rett. cynosure Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvis du virkelig skal bruke mobilen til å ta bilder er s65 klart best valg... Den tar bilder i 1,23 megapiksler, mot K700 sine 0,3 megapiksler.... du visste det kanskje fra før, men sånn er det nå Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 jeg skal bruke tlf som et leketøy og å knipse er å leke jeg har kamera for 17mai og bursdagfest osv når det er sagt så venter jeg til amobil får testet før jeg bestemmer meg om det blir s65 eller k700 cynosure Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hØrt det er mye barnesykdommer og ting og tang som er feil/dårlig med K700, mange som har nevnt småting på forumet.. MEn det er jo en alltiders telefon. MEn til kamera bruk: S65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå