Firesnake Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) eg bestilte ny ram plate til pcen men når eg skal starte SWG so kome det opp en melding om at te va. Cleint crash og så blir da mørkt og vender tilbake til windows hovud vindo plz hjelp mvh Morten Endret 21. juli 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) det står we have detected a clinet crash. if you have not recently done so, we recommend that you click "full scan" from the launchpad to check the integrity of the games files. dette har eg gjort men det hjelper ikke..... plz hjelp mvh Morten Endret 21. juli 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 har gjort det reinstallerte xp og men den meldinga kommer fortsat opp men viss eg tar utav ene ram brikka si funker det fint.... begge brikkene er like.... Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det virker som om det er feil på den nye brikken din. Prøv og kjør disse testene for å finne det ut: Memtest Windows memory diagnostic Eventuelt forhør deg på Hovedkort, Prosessor og minne-delen av forumet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 eg bestilte ny ram plate til pcen men når eg skal starte SWG so kome det opp en melding om at te va. Cleint crash og så blir da mørkt og vender tilbake til windows hovud vindo plz hjelp mvh Morten snakk norsk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå