Gå til innhold

Apple produserer ikke Ipod? Apple vil ikke hjelpe

Anbefalte innlegg

Det spørs nok om du kan komme til å få et annet svar fra Apple hvis du gjør det du nettopp gjorde i posten over. Gå gjennom hva som ble byttet og når, saklig og nøytralt.

Men det at de har byttet hodetelefoner er ikke det samme som at de har prøvd å reparere selve iPoden. Hva er det forresten som er galt med hodetelefonene dine? Jeg har hatt mine i snart ett år nå, og eneste jeg kan finne som er feil er at jeg selv har sprengt dem.

Slik jeg leste ditt opprinnelige innlegg prøvde du å "sutre" deg til en oppgradering av iPoden din uten egentlig å ha noen skjellig grunn til misnøye. Regner med at det er slik det ble tolket av Apples representant også ut fra svaret å dømme.

-KJ

Hodetelefonene kom med Ipoden, saa blir nok aa regne som en del av kjopet. Men det er finnes det forskjellige meninger om, og vi kommer neppe noe lengre ved aa diskutere det.

Hodetlefonene mine; vel plutselig saa har de bare sluttet aa fungere, og hverken teknisk eller andre med kjennskap kunne forsta hva som var galt

"sutre"

Kan ikke helt si meg enig i det, og jeg tror heller ikke personen som svarte oppfattet det slik. Syns i utgangspunktet at mailen var grei, men at jeg kanskje haapet litt for mye paa en kjapp losning uten mellomledd.

Grunnen til at personen skrev slik fikk jeg svar paa i en annen mail, og som jeg skrev her.

Det er fordi Apple store trenger et case nummer for aa kunne holde rede paa historikken. Det var ikke jeg fult saa klar over i forste mailen og ble derfor ganske forvirret over mailen. Saa tror nok vi har losning paa hvorfor 1. svar ble slik :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...