Gå til innhold

Hvem vil lage gpu kjøler til meg ?


remster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke noe vondt ment det her. men har alle brukerne her utrolig dårlige linjer ? er på et annet forum som jeg også legger ut like store bilder uten klager. og det går heller ikke utover servern siden bildene ikke ligger der. men, men. trenger egentlig bare hjelp videre med vannkjølinga mi. hvis jeg slenger ut flere bilder så skal jeg resize de.

 

Mvh

Lenke til kommentar

Her er et forslag, som du sikkert vet så leder jo metall varme (og kulde) så hvis slangen din hadde vært av metall og i god nok kontakt med chippen hadde problemet vært løst men faren for kortslutting er jo overhengende så derfor dette tipset, skaff et kobberrør som er akkurat like langt som chippen med litt til slik at du får tredd slangene innpå, da gjenstår det å feste denne til chippen og det gjør du med en metall plate like langt som røret som du fester til hverandre, enten med kjemisk metall eller aller helst lodding og da mener jeg ikke bolt men gass, gjerne hard lodding hvis du er litt inni det. IKKE LIM MED SUPER LIM ELLER LIGNENDE.

Lenke til kommentar
ikke noe vondt ment det her. men har alle brukerne her utrolig dårlige linjer ? er på et annet forum som jeg også legger ut like store bilder uten klager. og det går heller ikke utover servern siden bildene ikke ligger der. men, men. trenger egentlig bare hjelp videre med vannkjølinga mi. hvis jeg slenger ut flere bilder så skal jeg resize de.

 

Mvh

ja remster, du vet at bla. jeg har modem.

 

som jeg lider hver gang det dukker opp et 1200*1600 bilde her på forumet..

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...