Lompe Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 D-LINK DWLG650108I Vil dette kortet pass i min pc, der det står at PC-kortsporene støtter "Type I eller Type II 32-bits (Cardbus) eller 16-bit PC-kort". Jeg tror det, men det er ikke så dumt å sjekke med noen som kan det, før jeg bestiller. Synes det er så mange navn rundt om kring, så blir jo nesten helt forvirret.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 tja. du skriver ikke hva slags pc du har, det gjør det jo litt vanskelig. Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 OI, glemte helt det jeg.. Compaq Evo N620c. Og en venn av meg har en Packard Bell Easy Note M5256. Passer det til begge? Tenke vi skulle eventuellt skulle bestille i lag å spare litt penger... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ja, begg disse har PCMCIA kortplasser. Det eneste du bør sjekke er at du ikke bruker kortplassen allere (til et annet kort). Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Mener da at de ikke er i bruk. Er en sånn "luke" i siden der en kan sette inn kort ved at man først tar ut en sånn plastdings som dekker den når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Da er alt klart for et G-kort. Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Tusen takk for hjelpa. Da blir det litt lettere å sitte på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå